Catàleg Història i Memòria

27/06/2018 | SCP

Publicacions de la Universitat Jaume I ha editat amb motiu del congrés sobre la Batalla de Llevant, i amb ocasió de les fires del llibre de primavera, un catàleg amb els títols que s'han publicat sobre Història i Memòria en el marc de diferents col·leccions.

El catàleg inclou llibres editats recentment dins la col·lecció específica Història i Memòria, i les diferents sèries que inclou, a més de la principal, "Testimonis" i "Patrimoni", dirigida per la professora Rosa Monlleó.
Però també altres llibres amb més recorregut, com ara la edició facsímil del Quadern Sembra, i la resta d'edicions publicades amb l'aval de la Fundació Càtedra Enric Soler i Godes, així com alguns títols de la col·lecció Humanitats, de la col·lecció coeditada amb la Diputació de Castelló Biblioteca de les Aules, sèries Minor i Maior, o el llibre Leonor Serrano, de la col·lecció Sendes.

Entre els autors hi ha destacades personalitats del món universitari, com ara catedràtics de diverses universitats, així com investigadors prestigiosos en el camp de la història.
La Universitat Jaume I ha prestat molta atenció a la divulgació dels estudis realitzats en aquesta àrea, i vol mostrar el seu compromís amb els valors de la nostra memòria democràtica.