Sènior UJI

30/07/2021 | SCP
Compartir

Compartir

Facebook
Twitter
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Sènior UJI

  • El carnet s'ha deteriorat o no funciona

    Has de posar-te en contacte amb el Programa Sènior UJI  on et sol·licitaran un carnet nou.

    Servei de Comunicació i Publicacions
    Edifici Rectorat (planta baixa). Universitat Jaume I
    De dilluns a divendres de 9 a 14 hores.

    senior@uji.es
    Telèfon: 964 729 173 

  • Què he de fer si el perd?
    Si l'has perdut dins del campus, potser algú l'haja portat a InfoCampus  (en l'Àgora de l'UJI) o en una de les consergeries dels centres.
    Si no el tenen allí i no el trobes, has de posar-te en contacte amb les oficines del  Programa Sènior UJI, Informació d'horari,  oficines i contacte.
     
  • El carnet ha caducat o està a punt de caducar

    La renovació d'aquest carnet no té cap cost per als i les Sènior UJI. La renovació del carnet no és automàtica. Per tant, si el carnet està a punt de caducar o ja ha caducat, ens l'has de sol·licitar: 

    • Si vols rebre'l en el domicili: cal enviar una fotografia nova en color en format DNI a Sènior UJI a través de qualsevol dels canals de comunicació oberts (correu ordinari, correu electrònic o personalment). Mentre arriba al teu domicili, si el sol·licites, t'enviarem una documentació provisional que substitueix al carnet.
    • Si vols aconseguir-lo de manera immediata: cal enviar un missatge electrònic a senior@uji.es amb les teues dades i indicar que vols arreplegar-lo en persona en les oficines del Banco Santander. Et comunicarem a partir de quan pots passar a fer-t'ho i l'horari. En aquest cas, la fotografia te la faran en el moment de l'expedició del carnet. 

Preguntes freqüents

Informació proporcionada per: Servei de Comunicació i Publicacions