Curs sobre gestió d'òrgans col·legiats. 2a edició

26/10/2022 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial.

Dirigit a

PAS de l'UJI amb preferència del personal que redacta actes dels òrgans col·legiats.

Competència/es a desenvolupar

Competències específiques.

Objectius

Conèixer en profunditat i de forma pràctica l’eina institucional de gestió de convocatòries d’òrgans col·legiats (GOC) i la seua rellevància dins del marc d’implantació de l’administració electrònica.

Continguts

1. L'experiència de l'usuari de GOC: Secretaria General.
2. Informació necessària prèvia a la creació de reunions.
3. Parametrització:
  3.1. Definició d'autoritzats.
  3.2 Definició de convidats.
  3.3 Definició de convidats que únicament poden consultar.
  3.4 Revisió del llistat de membres.
4. Flux d'una reunió:
  4.1. Procés de preparació d'una reunió:
    - Creació de la reunió.
    - Definició dels punts de l'ordre del dia.
    - Annexat de documentació als punts de l'ordre del dia.
    - Definició de convidats excepcionals.
    - Enviament de la convocatòria.
    - Generació de la fulla de signatures.
    - Enviament de comunicacions extra als membres de l'òrgan.
  4.2. Treball dels membres previ a la reunió:
    - Fitxa de la reunió.
    - Accés a l'acta provisional.
    - Declaració d'absències i suplències.
    - Delegació de vot.
    - Annexat i descàrrega de documentació.
    - Afegir comentaris als punts de l'ordre del dia.
    - Accés a totes les reunions en les quals m'han convocat.
    - Accés al cercador d'acords.
  4.3. Desenvolupament de la reunió:
    - Edició d'acords i deliberacions.
  4.4. Tancament de la reunió:
    - Pujada de la fulla de signatures.
    - Revisió d'acords.
    - Actualització de l'assistència.
    - Tancament de l'acta.
5. Consulta de reunions ja tancades.
6. Publicació en BOUJI.
7. Video-actes.

Durada

7 hores.

Participants

Mínim 10 i màxim 20 persones.

Lloc

Aula d'informàtica MD1316AI (Facultat de Ciències de la Salut).

Calendari

21, 23, 28 i 30 de novembre de 2022

Horari

de 13 a 15 hores excepte el dia 30 de novembre que serà de 13 a 14 hores.

Professorat

Cristina Pauner Chulvi (Secretaria General), Juan Luis Bort Cubero (Servei d'Informàtica) i Ricardo Borillo Doménech (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI).

Termini d'inscripció

---

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements dels assistents. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificats

El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans