Curs sobre gestió d'òrgans col·legiats. 1a edició

15/11/2022 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

Presencial.

Dirigit a

PAS de l'UJI amb preferència del personal que redacta actes dels òrgans col·legiats.

Competència/es a desenvolupar

Competències específiques.

Objectius

Conèixer en profunditat i de forma pràctica l’eina institucional de gestió de convocatòries d’òrgans col·legiats (GOC) i la seua rellevància dins del marc d’implantació de l’administració electrònica.

Continguts

1. L'experiència de l'usuari de GOC: Secretaria General.
2. Informació necessària prèvia a la creació de reunions.
3. Parametrització:
  3.1. Definició d'autoritzats.
  3.2 Definició de convidats.
  3.3 Definició de convidats que únicament poden consultar.
  3.4 Revisió del llistat de membres.
4. Flux d'una reunió:
  4.1. Procés de preparació d'una reunió:
    - Creació de la reunió.
    - Definició dels punts de l'ordre del dia.
    - Annexat de documentació als punts de l'ordre del dia.
    - Definició de convidats excepcionals.
    - Enviament de la convocatòria.
    - Generació de la fulla de signatures.
    - Enviament de comunicacions extra als membres de l'òrgan.
4.2. Treball dels membres previ a la reunió:
    - Fitxa de la reunió.
    - Accés a l'acta provisional.
    - Declaració d'absències i suplències.
    - Delegació de vot.
    - Annexat i descàrrega de documentació.
    - Afegir comentaris als punts de l'ordre del dia.
    - Accés a totes les reunions en les quals m'han convocat.
    - Accés al cercador d'acords.
  4.3. Desenvolupament de la reunió:
    - Edició d'acords i deliberacions.
  4.4. Tancament de la reunió:
    - Pujada de la fulla de signatures.
    - Revisió d'acords.
    - Actualització de l'assistència.
    - Tancament de l'acta.
5. Consulta de reunions ja tancades.
6. Publicació en BOUJI.
7. Video-actes.

Durada

7 hores.

Participants

Mínim 10 i màxim 20 persones.

Lloc

Aula d'informàtica MD1316AI excepte el dia 10 de novembre que serà a l'aula d'informàtica MD1313AI (Facultat de Ciències de la Salut).

Calendari

7, 10, 14 i 16 de novembre de 2022.

Horari

de 13 a 15 hores excepte el dia 16 de novembre que serà de 13 a 14 hores.

Professorat

Cristina Pauner Chulvi (Secretaria General), Juan Luis Bort Cubero (Servei d'Informàtica) i Ricardo Borillo Doménech (Unitat d'Anàlisi i Desenvolupament TI).

Termini d'inscripció

Del 29 de setembre al 18 d'octubre de 2022.

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la qual seran avaluats els coneixements dels assistents. Per a poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit com a mínim, al 80% de les hores del curs.

Certificats

El personal inscrit que haja assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans