Claus per a una atenció telefònica eficaç (G.V.)

26/01/2022 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat

No presencial.

Dirigit a

PAS de l'UJI que atén al públic principalment de manera telefònica.

Competència/es a desenvolupar

Competències personals i interpersonals, Competències específiques

Objectius

Conèixer les claus més importants per a realitzar una atenció telefònica correcta i eficaç.

Continguts

La comunicació verbal, l’essència de l’atenció telefònica.
Tipus d’usuaris, característiques per tal d’atendre’ls millor.
Habilitats socials en l’atenció a l’usuari.
Atenció telefònica: claus.

Durada

5 hores.

Participants

Màxim 25 persones.

Lloc

curs en línia en plataforma e-learning externa.

Calendari

Curs en línia que estarà actiu de l'1 al 18 de març de 2022.

Horari

---

Professorat

Ángel Manuel González Romero (ADR Formación).

Termini d'inscripció

Del 4 al 13 de febrer de 2022.

Avaluació

Al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements del personal admès al curs. Per poder presentar-se a aquest examen caldrà completar totes les unitats de les quals consta el curs i superar els qüestionaris de cada unitat.

Certificats

El personal admès que haja completat totes les unitats de les quals consta el curs, haja superat els qüestionaris de cada unitat, i haja obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindrà dret a que li siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb els anteriors requisits no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans