Curs de contractació del sector públic: aspectes bàsics

18/12/2018 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI

Objectius: Conèixer els aspectes més rellevants i destacats de la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic

Continguts:

TEMA 1. Introducció i aspectes generales sobre la Llei 9/2017 de Contractes del Sector Públic.

TEMA 2. Àmbit subjectiu i objectiu de la Llei.

TEMA 3. Normes comuns  als contractes del sector públic: parts del contracte, objecte, preu, garanties dels contractes, perfil del contractant i la publicitat dels contractes.

TEMA 4. Normes generals del procediment: preparació i adjudicació dels contractes.

TEMA 5. Procediments d’adjudicació.

TEMA 6. Prerrogatives de l’Administració.

TEMA 7. Extinció del contracte.

TEMA 8. Invalidesa dels contractes administratius.

Durada: 21 hores

Participants: mínim 10 i màxim 40 persones

Lloc: JB 2007 AA (FCJE)

Calendari:

Gener: 9, 14, 16, 21, 23, 28 i 30

Febrer: 4, 6, 11, 13, 18, 20 i 25

Dies: dilluns i dimecres

Horari: de 13:30 h a 15:00 h

Professorat: Marta Oller Rubert (Dep. de Dret Públic).

Termini d’inscripció: del 3 al 18 de desembre de 2018.

Avaluació: al final del curs es farà una prova final en la que seran avaluats els coneixements dels estudiants. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

 Certificat: aquells estudiants que hagen assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs, i hagen obtingut una qualificació d'apte en la prova final, tindran dret a que els siga expedit un certificat d'aprofitament. En aquells casos en els quals no s'haja complit amb el requisit de l'assistència mínima no s'expedirà cap certificat.

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans