El treball administratiu amb perspectiva de gènere: igualtat i diversitat

30/10/2017 | RRHH
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Modalitat: presencial

Destinataris: PAS de l’UJI

Objectius: 

Aprofundir en els conceptes bàsics relacionats amb la implementació de la perspectiva de gènere en el treball administratiu de la Universitat seguint les indicacions de la Llei orgànica 3/2007, de 22 març, per a la igualtat efectiva de dones i homes.

Oferir una formació bàsica sobre la diversitat afectiu-sexual tant pel que fa a l’orientació i identitat sexual com a l’expressió de gènere, qüestió contemplada en l’eix VII del II Pla d’Igualtat.

Continguts:

- Conceptes bàsics i la seua aplicació en l’àmbit administratiu. Comunicació inclusiva i desagregació de les dades per sexe.

- Polítiques d’igualtat en la universitat:

     - El II Pla d’Igualtat de la Universitat Jaume I (2016-2020).

     - Protocol per a la detecció, prevenció i actuació en els supòsits d’assetjament laboral, assetjament sexual, assetjament per raó de sexe, assetjament per orientació sexual i identitat, i expressió de gènere en la Universitat Jaume i de Castelló.

- Formació bàsica al voltant de la diversitat afectiu-sexual: orientació sexual, identitat sexual i expressió de gènere.

Durada:  6 hores

Participants: mínim 10 i màxim 25 persones

Lloc: TD1017AA (ESTCE)

Calendari: 7, 14, 21 i 28 de novembre de 2017

Dies: dimarts

Horari: de 13.30 a 15 hores

Professorat: Ana Martí Gual, directora del Departament de Filosofia i Sociologia

Mercedes Alcañiz Moscardó, directora de la Unitat d’Igualtat

Rafael Ballester Arnal, degà de la Facultat de Ciències de la Salut i director de la Unitat d’Investigació sobre Sexualitat i Sida (UNISEXSIDA)

Termini d’inscripció: del 21 de juny al 20 d’octubre de 2017

Avaluació

Per poder superar el curs i obtenir el certificat corresponent, cal obtenir la qualificació d’apte/apta en la prova final. Per poder presentar-se a aquest examen és condició necessària haver assistit, com a mínim, al 80% de les hores del curs.

 

Informació proporcionada per: Servei de Recursos Humans