Reservori 2023

28/04/2023 | OTOP

Recurs d'imatge 20230109 index

Menor consum energètic dels últims 20 anys

Aquest registre històric ha sigut possible gràcies a la inversió que ha realitzat l'UJI per a millorar l'eficiència energètica dels seus edificis més antics i amb la instal·lació de plaques solars en les cobertes i altres mesures addicionals d'estalvi.

Recurs d'imatge 20231107 index

Certificació de sostenibilitat

L'UJI ha obtingut la màxima certificació de sostenibilitat atorgada per Green Building Council Espanya per al nou edifici d’Investigació II, un equipament científic de primer nivell que comptarà amb més de 5.500 metres quadrats de superfície per a la investigació i la transferència de coneixement.

Recurs d'imatge 20230922 index

Consum energètic

La clau d'aquest registre històric radica en l'esforç inversor que ha realitzat l'UJI per a millorar l'eficiència energètica dels seus edificis, inclosa la instal·lació de plaques solars en les cobertes, i les mesures addicionals d'estalvi.

Recurs d'imatge 20230904 index

Ampliació de la xarxa de parcs solars

L’UJI començarà el curs 2023-2024 amb tres nous parcs per a autoconsum ubicats en les cobertes de l’edifici d’investigació II (en els tres mòduls que l’integren); en el bloc docent de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals i en l’Escola de Doctorat i Consell Social.

Recurs d'imatge 20230405 index

Segell petjada de carboni

Aquest registre, de caràcter voluntari, acredita els esforços de les empreses, administracions i altres organitzacions en el càlcul i reducció de les emissions de gasos d'efecte d'hivernacle que genera la seua activitat.

Informació proporcionada per: Oficina Tècnica d'Obres i Projectes