Serveis per a la redacció dels projectes i direcció de les obres necessaris per a l'execució de les obres del "Jardí del Temps" de la Universitat Jaume I

19/05/2021 | OTOP

L'Oficina Tècnica d'Obres i Projectes de la Universitat Jaume I, a través del Vicerectorat de Campus i Vida Saludable ha participat en la licitació del contracte de serveis per a la redacció dels projectes i direcció de les obres necessaris per a l'execució de les obres del “Jardí dels Temps” de la Universitat Jaume I.

La Universitat Jaume I iniciarà les obres del “Jardí del Temps”, per la qual cosa es requereix contractar els serveis de redacció dels projectes i direcció de les obres que exigeix la Llei d'Ordenació de l'Edificació.
Aquesta obra adequarà la zona central del vial V7 com a zona enjardinada, generant un nou punt d'interrelació a l'aire lliure, reorganitzant el trànsit viari del Campus de Riu Sec i millorant la seua sostenibilitat mediambiental.

L'obra s'ha licitat en un lot únic, la Redacció de projectes per 62.424,00€ (Sense IVA) i la Direcció de les obres per 41.896,00 € (Sense IVA). El total ascendeix a 126.227,20€ IVA Inclòs.

Enllaç a la licitació plataforma de contractació de l'estat:  https://contrataciondelestado.es/wps/poc?uri=deeplink%3Adetalle_licitacion&idEvl=T%2Bs%2Bo0dXPC6mq21uxhbaVQ%3D%3D

Informació proporcionada per: Oficina Tècnica d'Obres i Projectes