El Projecte de la FCS Fase 1, redactat per l'OTOP obté un Accèssit en la VI Edició dels Premis de Construcció Sostenible de Castella i Lleó

25/01/2017 | OTOP

El dia 19 de gener de 2017 s'han lliurat els premis de la VI Edició dels Premis de Construcció Sostenible de Castella i Lleó, organitzats per l'Institut de la Construcció de Castella i Lleó, en la ciutat de Valladolid en la seu de la Conselleria de Foment i Medi ambient.

El projecte presentat per l'Oficina Tècnica d'Obres i Projectes de la Facultat de Ciències de la Salut Fase 1, ha obtingut “ACCÈSSIT” en la categoria d'equipaments en l'àmbit nacional, valorant els criteris de disseny en sostenibilitat i eficiència energètica.

El projecte ha sigut redactat pels tècnics de l'Oficina Tècnica d'Obres i Projectes amb la col·laboració d'un grup interdisciplinari de tècnics en arquitectura i enginyeria, sent mèrit de tots ells el que s'haja aconseguit aquest premi.

En aquesta edició dels Premis de Construcció Sostenible s'han presentat 107 candidatures, la qual cosa consolida aquest premi com un referent nacional amb propostes arquitectòniques que incorporen criteris respectuosos amb el desenvolupament sostenible i el medi ambient. Com a finalistes, s'han seleccionat 19 candidatures, de les quals, 9 pertanyen a l'àmbit geogràfic de Castella i Lleó, i 10 a la resta de l'Estat Español. La proposta presentada per la Universitat Jaume I és l'única seleccionada de les 7 candidatures de l'àmbit de la Comunitat Valenciana.

El premi ha recaigut en el projecte del Centre Tecnològic Leitat a Barcelona.

Informació proporcionada per: Oficina Tècnica d'Obres i Projectes