Reservori 2017

27/10/2022 | OTOP

L'OTOP obté un Accèssit en la VI Edició dels Premis de Construcció Sostenible de Castella i Lleó 20170119 index

El Projecte de la Facultat de Ciències de la Salut, Fase 1, redactat per l'OTOP ha obtingut un accésit en la VI Edició dels Premis de Construcció Sostenible de Castella i Lleó en la categoria d'equipaments en l'àmbit nacional, valorant els criteris de disseny en sostenibilitat i eficiència energètica.

Les mesures d'eficiència energètica adoptades durant l'any 2016 han permès estalviar 212.013 euros  20170120 index

En electricitat s'han consumit 14.169.906 KWH (0,68% menys que en 2015), i en cost total s'ha gastat un 7,45% menys. En gas s'han consumit 335.122 m3 (1,34% menys que en 2015), i en cost total s'ha gastat un 27,19% menys.

La substitució de la bomba de calor d'Investigació I ha sigut subvencionada per l'IVACE i cofinançada per fons FEDER. 20170125 index

La substitució de la bomba de calor d'Investigació I ha estat subvencionada per l'IVACE i cofinançada per fons FEDER.

A l'octubre de 2015 s´ha substituït la bomba de calor de l'edifici d'Investigació I per una altra de molt alta eficiència de 402 kW. La nova bomba de calor és un 45% més eficient que l'antiga; s'estima una reducció d'emissions anuals de CO2 de 98 tones. La inversió total ha estat de 93.170 € i ha estat subvencionada per l'IVACE i cofinançada per fons FEDER.

La substitució de la refrigeradora en l'edifici de la Facultat de Ciències Humanes i Socials permet millorar l'eficiència energètica de l'edifici. 201

La substitució de la refrigeradora a l'edifici de la Facultat de Ciències Humanes i Socials permet millorar l'eficiència energètica de l'edifici.

Al juliol de 2014 es va substituir una de les dues refrigeradores de l'edifici de la Facultat de Ciències Humanes i Socials per una altra de molt alta eficiència, de 972 kW. La nova refrigeradora és un 64% més eficient que l'antiga. S'estima una reducció d'emissions anuals de CO2 de 110,7 tones. La inversió total ha estat de 146.593,92 € i l'ha subvencionat l'IVACE amb fons FEDER.

La substitució de la bomba de calor de l'edifici CD1 de la Biblioteca ha sigut subvencionada per l'IVACE i cofinançada per fons FEDER 20170308 index

La substitució de la bomba de calor a l'edifici CD1 de la Biblioteca ha estat subvencionada per l'IVACE i cofinançada per fons FEDER

Al desembre de 2016 es va substituir la segona bomba de calor de l'edifici CD1 de la Biblioteca per una altra de molt alta eficiència de 315kW. La nova bomba de calor és un 49,6 % més eficient que l'antiga, s'estima una reducció d'emissions anuals de CO2 de 39 tones. La inversió total ha estat de 75.972 € i l'ha subencionat l'IVACE amb fons FEDER.

La substitució de la refrigeradora en l'edifici de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques permet millorar l'eficiència energètica de l'edifi

La substitució de la refrigeradora a l'edifici de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques permet millorar l'eficiència energètica de l'edifici

Al maig de 2017 s'ha substituït una de les dues refrigeradores de l'edifici de l'aulari de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques per una altra de molt alta eficiència de 379 kW. La nova refrigeradora és un 60% més eficient que l'antiga; s'estima una reducció d'emissions anuals de CO2 de 34,25 tones. La inversió total ha estat de 80.465,00 € i l'ha subvencionat l'IVACE amb fons FEDER.

Informació proporcionada per: Oficina Tècnica d'Obres i Projectes