Incapacitat temporal per contingències comunes (malaltia comuna o accident no laboral)
Maternitat, adopció o acolliment
Incapacitat temporal per contingències professionals (accident de treball o malaltia professional)
Els comunicats mèdics els ha d’expedir el metge de capçalera del Servei Públic de Salut.
S’ha de presentar la còpia per a l’empresa al Servei de Recursos Humans en el termini de tres dies des de l’expedició.
S’ha de comunicar, immediatament, la baixa al lloc de treball.
El primer comunicat de confirmació s’ha d’emetre el quart dia des de l’inici de la situació d’incapacitat temporal.
Els successius comunicats de confirmació, s’han d’expedir cada set dies, comptats a partir del primer comunicat de confirmació.
Han de presentar-se al Servei de Recursos Humans en el termini de tres dies des de l’expedició.
La persona interessada ha de comunicar immediatament, per qualsevol mitjà –telèfon, fax, etc.– l’alta al Servei de Recursos Humans, per possibilitar la comunicació del cessament a la persona que, eventualment, hagués sigut contractada per a la seua substitució.
S’ha de presentar al Servei de Recursos Humans dins de les 24 hores següents a l’expedició.
L’ha d’expedir el metge de capçalera del Servei Públic de Salut, o el corresponent jutjat.
S’ha de comunicar, immediatament, la baixa al lloc de treball.
Ha de presentar-se còpia de l’informe al Servei de Recursos Humans.
Una vegada presentat l’informe de maternitat, el Servei de Recursos Humans ha de procedir a la tramitació de la corresponent sol·licitud de la prestació de maternitat, que serà entregat a la interessada, als efectes de presentar-lo, junt amb els documents requerits*, a l’Institut Nacional de la Seguretat Social.
* Documents requerits per l’INSS:
Informe de maternitat.
Sol·licitud de la prestació de maternitat.
DNI original.
Llibre de família original,
Comunicació de dades al pagador, a efectes del IRPF.
De dilluns a divendres:
Acudiu, si és possible, al Centre o telefoneu a l'extensió 8724 (964728724)
Acudiu al centre sanitari de Unión de Mutuas:
Telèfon 24 hores de Unión de Mutuas 900 100 692
En cas d’URGÈNCIA VITAL, acudiu al servei d’urgències mes pròxim.
Ha de comunicar-se l’accident en el termini més breu possible, i informar de les circumstàncies en què es va produir, al Servei de Recursos Humans per a l’elaboració, per aquest, del corresponent comunicat d’accident de treball.
S’ha de comunicar, immediatament, la baixa al lloc de treball.
Els comunicats mèdics els han d’expedir els serveis mèdics de la Mútua.
S’ha de presentar la còpia per a l’empresa al Servei de Recursos Humans en el termini de tres dies des de l’expedició d’aquest.
El primer comunicat de confirmació s’ha d’emetre el setè dia de l’inici de la situació d’incapacitat temporal.
Els successius comunicats de confirmació, s’han d’expedir cada set dies, comptats a partir del primer comunicat de confirmació.
Han de presentar-se al Servei de Recursos Humans, en el termini de tres dies des de l’expedició.
La persona interessada ha de comunicar, immediatament, per qualsevol mitjà –telèfon, fax, etc.– l’alta al Servei de Recursos Humans, per possibilitar la comunicació del cessament a la persona que, eventualment, hagués sigut contractada en la seua substitució.
S’ha de presentar al Servei de Recursos Humans dins de les 24 hores següents a l’expedició