22/01/2020 | OPEI

Recurs d'imatge mednight-uji-2020 index

«Nit Mediterrània de les Investigadores»

La finalitat del projecte ha sigut mostrar l'impacte social que té la ciència que es desenvolupa al Mediterrani, fent especial èmfasi en la figura de les dones.

Recurs d'imatge h2020-el-peacetolero index

EI Peacetolero

El disseny modular i adaptable dels prototips els fa útils en múltiples aplicacions.

Recurs d'imatge article-victor-flors index

Anàlisi d'interaccions planta-microorganisme-artròpode

La revista «Trends in Plant Science», una de les més prestigioses de l'àmbit de la biologia de plantes, ha publicat un article realitzat per investigadors del consorci COST «CAMo Interactions», entre els quals hi ha Víctor Flors, del grup de Senyalització Cel·lular i Integració Metabòlica (MICS) de la Universitat Jaume I.

Recurs d'imatge h2020-projecte-forge index

FORGE: materials més resistents

Les dues institucions s’encarregaran de testar-los en entorns reals i definir els requisits dels materials.

Recurs d'imatge sessions-h2020 index

Projectes UJI H2020

La universitat pública de Castelló explica a la societat els resultats dels projectes europeus del Programa Horitzó 2020.

Recurs d'imatge inauguracio-sessions-h2020 index

Programa Horitzó 2020

La rectora de l’UJI ha inaugurat les sessions informatives sobre els projectes del Programa Horitzó 2020.

Recurs d'imatge energia-solar-eficient index

Energia solar d'alta eficiència i baix cost

El grup d’investigació liderat pel professor Ivan Mora Seró, integrat en l’INAM, ha millorat les propietats de la perovskita gràcies a l’ús de punts quàntics inorgànics

Recurs d'imatge investigacio-europea index

«Investigació europea a l’UJI»

Durant quatre sessions els dies 14, 15, 16 i 17 de juliol el personal investigador descriurà el seu treball i contestarà a les preguntes de les persones assistents.

Recurs d'imatge nanomaterials-laser-salut index

GlucoTear: sensor òptic

El projecte europeu Glucotear, impulsat pel Grup de Recerca d’Òptica, ha permès crear punts quàntics de carboni que podrien servir per a la protecció ocular o el seguiment de la diabetis

Recurs d'imatge nanotecnologia-eficiencia-energetica index

Nanotecnologia per a millorar l'eficiència energetica

El projecte Nanouptake ha creat una xarxa d’empreses i universitats de 25 països per tal de promoure l’estudi de nanofluids d’ús domèstic i industrial

Recurs d'imatge impacte-ambiental-moda index

SMART: moda sostenible

El grup SoGReS-MF ha analitzat els reptes en sostenibilitat global del sector tèxtil i la seua connexió amb la gestió empresarial.

Recurs d'imatge 2020-larcher index

LArcHer: art rupestre llevantí

El projecte vol ser capdavanter a entendre l’art rupestre llevantí a través del registre i anàlisi amb tecnologies 3D digitals, sistemes de gestió i emmagatzematge de dades, SIG, o anàlisis fisicoquímiques de pigments.

Recurs d'imatge h2020-materials-dispositius-mobils index

DROP-IT: materials per a dispositius portables

S'investigaran materials més eficients i menys tòxics amb l’objectiu d’aconseguir materials per a dispositius electrònics que es puguen imprimir en teixits.

Recurs d'imatge plant-B index

Citricultura i apicultura

El grup castellonenc «Gestió integrada de plagues agrícoles» se centrarà a millorar el control biològic en cítrics.

Recurs d'imatge h2020-sun2chem index

SUN2CHEM: fotosíntesi artificial

Té com a objectiu dissenyar, construir i validar un dispositiu fotoelectroquímic capaç de transformar el CO₂ en etilè, d'una manera sostenible i rendible per a ser transferit a la indústria europea.

Recurs d'imatge h2020-dea4 index

DE4A: interconnexió de serveis públics digitals

El propòsit és posar en pràctica una plataforma europea oberta i integral de les administracions públiques que conjumine els sistemes públics d’identificació digital i afavorisca l’accés i la realització de procediments en línia.

Recurs d'imatge h2020-peroxis index

PEROXIS: sistema d’imatges mèdiques

Es desenvoluparà un nou sistema d’imatges mèdiques que servirà per a afavorir el diagnòstic durant la intervenció i el tractament de diverses malalties.

Recurs d'imatge com-investigacio-arxiu-noticies-2020-1-h2020-ethna index

ETHNA System: sistema de governança ètica

L'objectiu és desenvolupar i implementar un sistema de governança ètica per a promoure bones pràctiques en recerca i innovació responsables.

Recurs d'imatge reunio-UncorrelaTEd index

Reunió UncorrelaTEd

L’objectiu és aconseguir dispositius termoelèctrics capaços de convertir directament calor en electricitat.

Recurs d'imatge h2020-uncorrelaTEd index

UncorrelaTEd: materials termoelèctrics

El principal propòsit és aconseguir materials termoelèctrics que augmenten notablement l’aprofitament del calor residual de vehicles, entorns industrials i, inclòs, el cos humà, com a electricitat.

Recurs d'imatge h2020-h-work index

H-WORK: salut integral dels treballadors

L'objectiu és dissenyar, implementar i validar kits d'eines eficaces d'avaluació i intervenció per a promoure eficaçment la salut mental en Pimes i empreses públiques.

Informació proporcionada per: Oficina de Projectes Europeus i Internacionals