Audiència pública renovació acreditació graus i màsters FCS i FCHS

09/03/2016 | OPAQ

Dins del Programa de Renovació de l’Acreditació (Reacredita 2016) promogut per l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva (AVAP) i amb motiu de la visita del comitè d´avaluació extern del Grau en Infermeria (www.grauinfermeria.uji.es), Grau en Psicologia (www.graupsicologia.uji.es), Màster Universitari en Rehabilitació Psicosocial en Salut Mental Comunitària (www.mastersaludmental.uji.es), Màster Universitari en Ciències de la Infermeria (www.masterenfermeria.uji.es) i Màster Universitari en Psicopedagogia (www.masterpsicopedagogia.uji.es) us informem de la celebració de l’audiència pública amb el comitè que tindrà lloc:

DATA: divendres, 11 de març de 2016

HORA: 11:00 h

LLOC: Sala de Juntes HD0235FJ (Facultat de Ciències de la Salut)

L’objectiu d’aquesta sessió és donar l’oportunitat de participar en el procés a totes les persones de la comunitat universitària no convocades a sessions específiques, per a donar la seua visió dels títols avaluats.

Per a més informació, us podeu dirigir a Ximo Beltrán, director acadèmic d'Estudis, (beltranj@uji.es). També podeu consultar la pàgina web de l’Oficina de Promoció i Avaluació de la Qualitat i la pàgina web dels títols avaluats, apartat Sistema de Qualitat del títol, Consulta dels informes del títol de les agències de qualitat, Informe de renovació de l’acreditació.