L’Oficina de Promoció i Avaluació de la Qualitat és la unitat que s’encarrega de promoure la millora continuada tant dels processos com dels serveis que es presten a la Universitat Jaume I des de l’enfocament de la qualitat. Per a fer-ho, dona suport i assessorament als centres, títols i unitats d’administració i gestió de la Universitat i fomenta la participació en la millora de tots els grups d’interès relacionats amb aquesta.
Entre les seues activitats, cal destacar el desenvolupament, implantació i desplegament del sistema d’assegurament intern de la qualitat i del programa Docentia, l’impuls a l’acreditació institucional i l’obtenció de segells internacionals de qualitat (EuroInf, EurACE, segell d’excel·lència en la contractació de recursos humans…), la coordinació del seguiment de títols universitaris oficials i la col·laboració en l’acreditació de títols així com el manteniment dels sistemes de gestió de la qualitat segons la norma ISO 9001. També duu a terme el desenvolupament i la revisió d’indicadors de l’activitat de la Universitat, el mesurament de la satisfacció dels grups d’interès i la qualitat de servei, el seguiment de les propostes de millora i la difusió de les accions de qualitat.
Finalment, l’OPAQ també intervé en la validació de la qualitat de la informació en processos d’estadístiques, rànquings i indicadors i, en general, la promoció de la qualitat entre la comunitat universitària.
Informació sobre qualitat institucional, processos de gestió de la qualitat i reconeixements internacionals de qualitat obtinguts per la Universitat Jaume I
Consulta els cursos i jornades relacionats amb la qualitat, les memòries curs, l'evolució dels grups de millora i el vídeo 30 anys UJI-OPAQ
Carta de serveis de l'Oficina de Promoció i Avaluació de la Qualitat (OPAQ)
En aquesta carta es poden consultar els compromisos adquirits per l'OPAQ amb els seus usuaris i usuàries així com els indicadors de qualitat