Com col·laborar amb el programa Talent Rural any 2020

11/06/2020 | OIPEP
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Imagen programa Talent Rural

1. Sol·licitud 

1.1. Consulteu l'oferta de pràctiques i els perfils formatius per a tindre més informació sobre les pràctiques que se podrien realitzar.

1.2. Definiu el perfil de les pràctiques que voleu oferir: quants estudiants puc acollir? En quines tasques podrien col·laborar? Quines serien les titulacions més adequades? Quina seria la persona idònia en l’empresa per a supervisar-los? Etc. En definitiva, us demanem que reflexioneu sobre el projecte formatiu a desenvolupar.

1.3. Publiqueu on line l’oferta de places:

Si la vostra entitat encara no té les claus d'accès, sol·liciteu-les emplenant el formulari que trobareu al següent enllaç:

No tinc accés: sol·licitar ara usuari i clau 

Punxeu ací per a publicar Ofertes de pràctiques

El tipus d'oferta que heu de seleccionar és "pública" i a l'apartat d'observacions haureu d'indicar que voleu participar en el programa Talent Rural any 2020.

Des de l'OIPEP i Diputació de Castelló revisarem les vostres ofertes i contactarem amb vosaltres per a recabar informació adicional relativa a aquest programa.

2. Signatura del conveni

Si no disposem d'un conveni previ, us el farem arribar ja emplenat per a la vostra firma.

(Consulteu el model de conveni).

(Consulteu el model d'annex al conveni - projecte formatiu)

3. Selecció de candidatures i assignació d'estudiantat

L'UJI publicará les candidatures seleccionades per la comissió.

Rebreu un missatge electrònic amb les dades de l’estudiant o estudianta assignat així com les dades del professor/a tutor/a que en farà el seguiment d’aquestes pràctiques des de l'UJI.

4. Formalització del projecte formatiu

El tutor/a i l’estudiant/a contactaran amb vosaltres per tal de concretar el projecte formatiu i acordar qüestions com la data d’inici, l’horari, les tasques, etc. El tutor elaborarà, amb eixes dades, una proposta de projecte formatiu que es tramitarà electrònicament: rebreu un e-mail amb un enllaç per acceptar-lo o fer comentaris, si necessiteu modificar alguna dada.

Una vegada l'accepteu serà signat electrònicament pel tutor i rebreu l'enllaç des d'on el podreu descarregar. 

5. Realització de les pràctiques externes

L’estudiantat realitzarà les pràctiques acordades, atenent a les indicacions del supervisor/a de l’entitat. El professor/a tutor/a assignat farà el seguiment del desenvolupament de les pràctiques.

Si teniu qualsevol incidència, podeu contactar amb el tutor/a o bé amb l’OIPEP.

6. Finalització de les pràctiques

6.1. Expediu un certificat a l’estudiant o estudianta acollit, per tal que l’incorpore al seu currículum vitae. Podreu generar-lo a la  plataforma informàtica en IGLU en l’apartat “Ofertes i assignacions”, “certificats”, “descarregar”, o bé mitjançant aquest model.

6.2. Feu una avaluació acadèmica de l’estudiant o estudianta acollit i envieu-la al seu tutor/a

6.3. Feu una avaluació sobre la satisfacció amb les pràctiques externes mitjançant el formulari on line que us enviarem per correu electrònic quan finalitzen les pràctiques.

6.4. Sol·liciteu un certificat acreditatiu de la vostra tasca com a supervisors/es.