Director: Diego Monferrer Tirado (Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting)
Càrrega lectiva: 3 crèdits ECTS.
Aquest curs compta amb el reconeixement d'1,5 crèdits optatius per a graus UJI.
Modalitat: on-line
Import de matrícula: 190 €, 165€ (estudiantat UJI i alumniSAUJI Premium)
Dates de realització: Del 08/03/2023 al 28/04/2023.
Certificació: Certificat d'un curs de formació permanent emès per l'Oficina d'Estudis de la Universitat Jaume I.
Informació acadèmica: Ángel del Castillo, adelcast@uji.es
INFORMACIÓ I MATRÍCULA
Programa:
1.- INTRODUCCIÓ
2.- FONAMENTS EN LA CREACIÓ DE LA MARCA
3.- MARCA PERSONAL
4.- GESTIÓ ONLINE DE LA MARCA
5.- LA NEUROCIÈNCIA APLICADA A la GESTIÓ DE LA MARCA
6.- CAS D'ÈXIT
Professorat:
Ángel del Castillo Rodríguez
Destinataris i preferències de selecció: Estudiants i professionals en general.
Dates de realització: Del 08/03/2023 al 28/04/2023.
Lloc de realització: Aula Virtual de l'UJI.
Nombre de participants: Màxim 50 alumnes.
Metodologia: Ensenyament online a través de l'aula virtual amb continguts descargables i ampliació de coneixements amb contingut extern.
Criteris d'avaluació: Avaluació contínua.
PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA
Preinscripció: del 12 de gener a l'1 de març de 2023 accedint a la web PREINSCRIPCIÓ ONLINE
Les persones externes a l'UJI han de presentar el seu DNI per registre telemàtic, mitjançant una sol·licitud genèrica dirigida a aquesta Oficina d'Estudis. Pots fer-ho punxant en https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica
Data d'admissió: 2 de març. S'enviarà un correu electrònic per a comunicar si s'ha acceptat la preinscripció o si s'ha denegat.
Període de pagament de matrícula: del 3 al 7 de març. S'enviarà un correu electrònic amb l'enllaç per a accedir en la pàgina segura de pagament de la matrícula (el pagament es realitzarà amb una targeta bancària).
Import de matrícula: 190 €, 165€ (estudiantat UJI i alumniSAUJI Premium).