Director: Diego Monferrer Tirado (Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting)
Càrrega lectiva: 3 crèdits ECTS
Aquest curs compta amb el reconeixement d'1,5 crèdits optatius per a graus UJI.
Modalitat: on-line
Import de matrícula: 190€ públic general; 165€ estudiantat UJI i alumniSAUJI Premium
Dates de realització: 30/10/2022 al 10/12/2022
Certificació: certificat d'un curs de formació permanent emès per l'Oficina d'Estudis de la Universitat Jaume I.
Informació acadèmica: Ángel del Castillo, adelcast@uji.es
Més informació acadèmica: Ángel del Castillo, adelcast@uji.es
Programa
Professor: Ángel del Castillo Rodríguez.
Destinataris i preferències de selecció: Estudiants i professionals en general.
Lloc de realització: Aula Virtual de l'UJI.
Nombre de participants: màxim 50 alumnes.
Metodologia: ensenyament online a través de l'aula virtual amb continguts descargables i ampliació de coneixements amb contingut extern.
Criteris d'avaluació: avaluació contínua.
Preinscripció: del 8 de setembre al 27 d'octubre de 2022 entrant en la web PREINSCRIPCIÓ ONLINE
Les persones externes a l'UJI han de presentar el seu DNI per registre telemàtic, mitjançant una sol·licitud genèrica dirigida a aquesta OFICINA D'ESTUDIS. Pots fer-ho punxant en https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica
Data d'admissió: 28 d'octubre. S'enviarà un correu electrònic per a comunicar si s'ha acceptat la preinscripció o si s'ha denegat.
Període de pagament de matrícula: del 28 al 31 d'octubre. S'enviarà un correu electrònic amb l'enllaç per a accedir a la pàgina segura de pagament de la matrícula (el pagament es realitzarà amb una targeta bancària).
Import de matrícula: 190€ públic general; 165€ estudiantat UJI i alumniSAUJI Premium.