UJI

C18033-Perfils Professionals a l'Actual Negoci Publicitari: Com Orientar la meua Carrera Professional?

Cursos de Formació Continuada. Curs 2018/2019 - semestre 2
Última modificació: 06/02/2019 | Font: ODE

Directora: Cristina González Oñate

Dates de realització: 14, 15, 28 de febrer i 1 de març de 2019

Hores: 20

Preu: 60 €

Idioma: Espanyol

Modalitat: presencial

Informació Acadèmica: Cristina González Oñate onate@uji.es  


PROGRAMA

  • Introducció: com orientar la meva carrera professional? Sortides i perfils professionals en el sector actual de la publicitat
  • Perfil del planificador/a estratègic (Planner): com trobar insights?
  • Perfil Creatiu d'agència: com sorgeixen les idees?
  • Perfil Director / a de Comptes: quina és la feina en comptes?
  • Perfil Mitjans: el gran desconegut ...
  • Perfil Anunciant: com treballar des de la perspectiva de la marca? Perfil Màrqueting Digital: Noves eines i noves oportunitats en el mercat laboral
  • Perfil Dircom: Com preparar un CV per a aquest lloc?
  • Perfil Community Manager: formació del perfil en l'actualitat i sortides professionals

PROFESORADO

  • Carlos Fanjul Peyró, Professor Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I
  • Cristina González Oñate, Professora Departament de Ciències de la Comunicació de la Universitat Jaume I
  • Laura Llopis, Planner de l'Agència WeAddYou
  • Josep Martí, Director Creatiu de l'agència KlipperDVila
  • Anabel Gavara, directora de Comptes de l'agència KlipperDVila
  • Rosana Hilla, Responsable de mitjans a Mediterrània de Medios
  • Cristina Díaz, Directora de Comunicació de l'empresa Productes Damel
  • Sergio López, Chief Digital Màrqueting Officer de Vennova
  • Pilar Domingo, DIRCOM Ascires Grup Biomèdic
  • Isaac Hernández, Community Manager Agència Arquetipo Influence

INFORMACIÓ DEL CURS

Destinataris i preferències de selecció: Preferentment, estudiants dels últims cursos dels Graus en Publicitat i RRPP, Comunicació Audiovisual i Periodisme.

Dates de realització: 14, 15, 28 de febrer i 1 de març de 2019 (dijous i divendres)

Lloc de realització: Aula HA1004AA Facultat de Humanes. Universitat Jaume I

Horari de realització del curs:  De 15:30 a 20:30 hores

Nombre de participants: màxim, 70 alumnes.

Metodologia: L'objectiu principal d'aquest curs és que l'alumne conegui els actuals perfils professionals que existeixen en el món de la publicitat, que aprenguin el seu treball diari així com el mercat laboral existent en aquest negoci. Per a això, l'estudiant rebrà en cada sessió una primera part amb formació concreta i enfocada segons perfils professionals en publicitat; Explicació del Treball diari de cada perfil principal i sortides professionals actuals. Després, en una segona part, pot plantejar els seus dubtes concrets amb cadascun dels perfils, orientar el seu CV, consultar com preparar una entrevista laboral o per a pràctiques segons el lloc de Treball i el perfil, etc. És a dir, una segona part totalment pràctica.

Criteris d’avaluació: L'assistència és obligatòria i per a superar el curs cal assistir al 80% del total de les sessions. (100% de la nota final)

Certificació: Certificat emès per l’Oficina d’Estudis d’un curs de formació continuada de 20 hores.

Reconeixement de 1 crèdit per a graus de l’UJI.


PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ON LINE

Si hi ha alguna persona interessada que no ha fet preinscripció pot fer la matrícula directa online, introduint totes les dades sol·licitades en bit.ly/C18033VAL i fent el pagament mitjançant targeta bancària des d'aquest mateix web.

Totes les persones que es van inscriure abans del 5 de febrer han estat admeses.

Pagar la matrícula: el 6, 7 i 8 de febrer.

Data d’admissió. 6 de febrer de 2019.

Import de matrícula: 60 euros


Informació Administrativa

Oficina d'Estudis (OdE). Universitat Jaume I
Tel. 964 38 7230. Adreça electrònica: estudispropis@uji.es . Pàgina web: http://www.estudispropis.uji.es
Edifici de Rectorat (despatx RR0121SD). Campus del Riu Sec. Avinguda Vicent Sos Baynat s/n. 12071 Castelló de la Plana

 

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis