panoramica UJI

iComunicació (2a Edició)

Cursos de Formació Continuada. Curs 2019/2020 - semestre 2
Última modificació: 20/01/2020 | Font: ODE

Director: Diego Monferrer Tirado

Dates de realització: 25/03/2020 al 05/05/2020 

Hores: 50

Preu: 135 €

Idioma: Espanyol

Modalitat: online

Programa:

Bloc 1: Introducció al màrqueting digital.

Bloc 2: Estratègies de comunicació en línia.

Bloc 3: Disseny web.

Bloc 4: Organització digital.

Bloc 5: Mitjans socials.

Lloc de realització: Aula Virtual (UJI)

Nombre de participants: 30 persones.

Metodologia: curs 100% en línia per a poder desenvolupar-lo amb comoditat i des de qualsevol punt. Metodologia teoricopràctica.

Criteris d'avaluació: avaluació continua sobre els conceptes presentats, debatuts i practicats durant el curs.

Certificació: certificat emès per l'Oficina d'Estudis d'un curs de formació continuada de 50 hores.

Reconeixement de 2 crèdits per a graus de l'UJI.

Informació Acadèmica: Diego Monferrer Tirado dmonferr@uji.es 

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA ON LINE
Procediment de matrícula:
a)    Cal introduir totes les dades sol·licitades en la preinscripció on-line del 10 de febrer al 9 de març de 2020 en bit.ly/8175VAL
b)    Revisar correu electrònic el dia 10 de març de 2020.
S’enviarà un correu electrònic per a comunicar l’admissió al curs.
S’enviarà un altre correu electrònic amb l’enllaç per a pagar la matrícula mitjançant una targeta bancària.
c)    Pagar la matrícula: 10, 11 i 12 de març de 2020.

Informació Administrativa

Oficina d'Estudis (OdE). Universitat Jaume I
Tel. 964 38 7230. Adreça electrònica: estudispropis@uji.es . Pàgina web: http://www.estudispropis.uji.es
Edifici de Rectorat (despatx RR0121SD). Campus del Riu Sec. Avinguda Vicent Sos Baynat s/n. 12071 Castelló de la Plana

 

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16