UJI

iComunicació (2a Edició)

Cursos de Formació Continuada. Curs 2019/2020 - semestre 2
10/03/2020 | ODE

Director: Diego Monferrer Tirado

Dates de realització: 25/03/2020 al 05/05/2020 

Hores: 50

Preu: 135 €

Idioma: Espanyol

Modalitat: online

Programa:

Bloc 1: Introducció al màrqueting digital.

Bloc 2: Estratègies de comunicació en línia.

Bloc 3: Disseny web.

Bloc 4: Organització digital.

Bloc 5: Mitjans socials.

Lloc de realització: Aula Virtual (UJI)

Nombre de participants: 30 persones.

Metodologia: curs 100% en línia per a poder desenvolupar-lo amb comoditat i des de qualsevol punt. Metodologia teoricopràctica.

Criteris d'avaluació: avaluació continua sobre els conceptes presentats, debatuts i practicats durant el curs.

Certificació: certificat emès per l'Oficina d'Estudis d'un curs de formació continuada de 50 hores.

Reconeixement de 2 crèdits per a graus de l'UJI.

Informació Acadèmica: Diego Monferrer Tirado dmonferr@uji.es 

MATRÍCULA DIRECTA ON LINE
Si hi ha alguna persona interessada que no s'ha preinscrit pots fer la matrícula directa entrant al web bit.ly/8175VAL

Informació Administrativa

Oficina d'Estudis (OdE). Universitat Jaume I
Tel. 964 38 7230. Adreça electrònica: estudispropis@uji.es . Pàgina web: http://www.estudispropis.uji.es
Edifici de Rectorat (despatx RR0121SD). Campus del Riu Sec. Avinguda Vicent Sos Baynat s/n. 12071 Castelló de la Plana

 

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis