Director: Diego Monferrer Tirado (Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting)
Hores: 50 h
Modalitat: a distància
Import de matrícula: 190 euros públic general
Dates de realització: del 15 de març al 20 d'abril de 2022
Certificació: certificat d'un curs de formació continuada emès per l'Oficina d'Estudis de la Universitat Jaume I.
En tràmit el reconeixement de 2 crèdits optatius per a graus UJI.
Programa
Professor: Ángel del Castillol Rodríguez
Destinataris i preferències de selecció: Estudiants i professionals en general.
Lloc de realització: Aula Virtual de l'UJI
Nombre de participants: màxim 50 alumnes.
Metodologia: ensenyament online a través de l'aula virtual amb continguts descargables i ampliació de coneixements amb contingut extern.
Criteris d'avaluació: avaluació contínua
Si no has estudiat mai en aquesta universitat cal que ens faces arribar el teu DNI escanejat per les dos cares. El DNI s'ha de presentar per REGISTRE telemàtic mitjançant una sol·licitud genèrica adreçada a aquesta OFICINA D'ESTUDIS, clicant en https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica
Admissió: 28 de febrer s'enviarà un correu electrònic a totes les persones preinscrites per informa-los si han estat admeses o no.
Pagament de matrícula: del 28 de febrer al 2 de març mitjançant targeta bancària. S'enviarà un correu electrònic a les persones admeses amb l'enllaç a la plataforma segura de pagament.
Import de matrícula: 190 euros