Director: Ángel del Castillo Rodríguez (Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting)
Hores: 140 h
Modalitat: a distància
Import de matrícula: 395 euros
Dates de realització: del 10 de març al 20 de maig de 2022.
Certificació: certificat d'un curs de formació continuada emès per l'Oficina d'Estudis de la Universitat Jaume I.
En tràmit el reconeixement de 2 crèdits optatius per a graus UJI.
PROGRAMA:
1. INTRODUCCIÓ
2. GESTIÓ AVANÇADA D'EINES SOCIALS
3. POSICIONAMENT SEU I SEM
4. DISSENY WEB
5. GESTIÓ DE CAMPANYES DE PUBLICITAT ONLINE
6. SOCIAL NETWORK ANALYSIS
7. MÈTRIQUES I INFORMES
Metodologia: ensenyament online a través de l'aula virtual amb continguts descarregables i ampliació de coneixements amb contingut extern.
Criteris d'avaluació: avaluació contínua.
Si no has estudiat mai en aquesta universitat cal que ens faces arribar el teu DNI escanejat per les dos cares. El DNI s'ha de presentar per REGISTRE telemàtic mitjançant una sol·licitud genèrica adreçada a aquesta OFICINA D'ESTUDIS, clicant en https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica
Admissió: 28 de febrer s'enviarà un correu electrònic a totes les persones preinscrites per informa-los si han estat admeses o no.
Pagament de matrícula: del 28 de febrer al 2 de març mitjançant targeta bancària. S'enviarà un correu electrònic a les persones admeses amb l'enllaç a la plataforma segura de pagament.
Import de matrícula: 395 euros.