Director: Ángel del Castillo Rodríguez (Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting)
Hores: 110 h
Modalitat: a distància
Import de matrícula: 250 euros
Dates de realització: del 5 de març al 24 d'abril de 2022
Certificació: certificat d'un curs de formació continuada emès per l'Oficina d'Estudis de la Universitat Jaume I.
En tràmit el reconeixement de 2 crèdits optatius per a graus UJI.
Informació acadèmica: Ángel del Castillo Rodríguez, adelcast@uji.es
PROGRAMA
1. INTRODUCCIÓ
2. EL COMMUNITY MANAGER
3. EL COMMUNITY MANAGER EN ACCIÓ
4. AGENDA I RESPONSABILITATS
5. SER COMMUNITY MANAGER
6. COMMUNITY MANAGERS: EXEMPLES
7. CAS D'ÈXIT: PARANORMAL ACTIVITY: ÈXIT 2.0
Professor. Ángel del Castillo Rodríguez
Destinataris i preferències de selecció: Estudiants i professionals de l'àmbit online i gestió de marques.
Lloc de realització: Aula Virtual de l'UJI
Nombre de participants: màxim 50 alumnes.
Metodologia: ensenyament online a través de l'aula virtual amb continguts descarregables i ampliació de coneixements amb contingut extern.
Criteris d'avaluació: avaluació contínua
Si no has estudiat mai en aquesta universitat cal que ens faces arribar el teu DNI escanejat per les dos cares. El DNI s'ha de presentar per REGISTRE telemàtic mitjançant una sol·licitud genèrica adreçada a aquesta OFICINA D'ESTUDIS, clicant en https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica
Admissió: 21 de febrer s'enviarà un correu electrònic a totes les persones preinscrites per informa-los si han estat admeses o no.
Pagament de matrícula: del 21 al 24 de febrer mitjançant targeta bancària. S'enviarà un correu electrònic a les persones admeses amb l'enllaç a la plataforma segura de pagament.
Import de matrícula: 250 euros.