panoramica UJI

iComunicació

Cursos de Formació Continuada. Curso 2019/2020 - semestre 1
Última modificació: 14/10/2019 | Font: ODE

Director: Diego Monferrer Tirado

 

Dates de realització: Del 22 d'octubre a l'1 de desembre de 2019

Hores: 50

Preu: 135 €

Idioma: Espanyol

Modalitat: online

Programa:

Bloc 1: Introducció al màrqueting digital.

Bloc 2: Estratègies de comunicació en línia.

Bloc 3: Disseny web.

Bloc 4: Organització digital.

Bloc 5: Mitjans socials.

Lloc de realització: Aula Virtual (UJI)

Nombre de participants: 30 persones.

Metodologia: curs 100% en línia per a poder desenvolupar-lo amb comoditat i des de qualsevol punt. Metodologia teoricopràctica.

Criteris d'avaluació: avaluació continua sobre els conceptes presentats, debatuts i practicats durant el curs.

Certificació: certificat emès per l'Oficina d'Estudis d'un curs de formació continuada de 50 hores.

Reconeixement de 2 crèdits per a graus de l'UJI.

Informació Acadèmica: Ángel del Castillo adelcast@uji.es

PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 

Si hi ha alguna persona interessada que no ha fet preinscripció pot matricular-se entrant al web http://bit.ly/7681VAL .  

Les persones preinscrites abans de l'11 d'octubre han de revisar el seu correu electrònic el 14 d'octubre de 2019. S’enviarà un correu electrònic per a comunicar l’admissió al curs. S’enviarà un altre correu electrònic amb l’enllaç per a pagar la matrícula mitjançant una targeta bancària.

Import de matrícula: 135 €

Informació Administrativa

Oficina d'Estudis (OdE). Universitat Jaume I
Tel. 964 38 7230. Adreça electrònica: estudispropis@uji.es . Pàgina web: http://www.estudispropis.uji.es
Edifici de Rectorat (despatx RR0121SD). Campus del Riu Sec. Avinguda Vicent Sos Baynat s/n. 12071 Castelló de la Plana

 

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya
Tel.: +34 964 72 80 00 Fax: +34 964 72 90 16