Directora: María Iluminada Vallet Bellmunt (Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting)
Hores: 140 h
Modalitat: a distància
Import de matrícula: 325 euros públic general; 293 euros estudiantat UJI i AlumniSAUJI Premium
Dates de realització: del 22 d'octubre de 2021 al 14 de gener 2022
Certificació: certificat d'un curs de formació continuada emès per l'Oficina d'Estudis de la Universitat Jaume I.
Compta amb el reconeixement de 2 crèdits optatius per a graus UJI.
Més informació acadèmica: Ángel del Castillo Rodríguez, adelcast@uji.es
Programa
Professor: Ángel del Castillo Rodríguez
Destinataris i preferències de selecció: Estudiants i professionals de diferents àmbits.
Lloc de realització: Aula Virtual de l'UJI
Nombre de participants: màxim 40 alumnes.
Metodologia: ensenyament online a través de l'aula virtual amb continguts descargables i ampliació de coneixements amb contingut extern.
Criteris d'avaluació: avaluació contínua
Preinscripció: del 13 de setembre al 14 d'octubre de 2021 entrant en la web PREINSCRIPCIÓ ONLINE
Les persones externes a l'UJI han de presentar el seu DNI per registre telemàtic, mitjançant una sol·licitud genèrica dirigida a aquesta OFICINA D'ESTUDIS, entrant en https://ujiapps.uji.es/reg/rest/publicacion/solicitud_generica
Data d'admissió: 15 d'octubre. S'enviarà un correu electrònic per a comunicar si s'ha acceptat la preinscripció o si s'ha denegat.
Període de pagament de matrícula: del 15 al 18 d'octubre. S'enviarà un correu electrònic amb l'enllaç per a accedir a la pàgina segura de pagament de la matrícula (el pagament es realitzarà amb una targeta bancària)
Import de matrícula: 325 euros públic general; 293 euros estudiantat UJI i AlumniSAUJI Premium.