panoramica UJI

Perfils professionals a l'actual negoci publicitari: com orientar la meua carrera professional?

Cursos de Formació Continuada. Curs 2019/2020 - semestre 2
Última modificació: 27/01/2020 | Font: ODE

Directora: Cristina González Oñate

Dates de realització: 6, 7, 13 i 14 de febrer de 2020 (dijous i divendres de 15.30 a 20.30h)

Lloc de realització: AULA HA1008AA Facultat de Ciències Humanes i Socials

Hores: 20

Preu: 60 €

Idioma: Espanyol

Modalitat: presencial

• Introducció del curs: Perfils actuals en negoci publicitari actual.
  • Perfil del planificador/a Estratègic/a (PLANNER): La importància de l’estratègia en publicitat. Fonts d’investigació
  • Perfil creatiu/a al negoci actual de la publicitat: tècniques per generar idees potents
  • Perfil Director/a de Comptes i el seu dia a dia a l’agència
  • Perfil Mitjans: la importància de la planificació en les centrals de compra i de mitjans
  • Perfil Anunciant versus agència de publicitat
  • Perfil Director/a de Comunicació (DIRCOM): com s’arriba a aquest perfil?
  • Perfil Màrqueting Digital: la importància de l’online aplicat a la comunicació de les marques
  • Perfil Social Media Manager: què fa exactament i quines diferències hi ha amb un Community en l’actualitat?

PROFESSORAT

• Carlos Fanjul Peyró (UJI)
  • Cristina González Oñate (UJI)
  • Laura Llopis (Directora d’Estratègia i Desenvolupament de negoci de WeAddYou)
  • Josep Martí (Director Creatiu de KliperDVILA)
  • Anabel Gavara (Directora de Comptes de KliperDVILA)
  • Rosana Hilla (Directora de planificació de mitjans en Mediterránea)
  • Cristina Díaz (Directora departament de Comunicació Damel)
  • Teresa Bayarri (Dircom de Consum)
  • Sergio López (Venova)
  • Isaac Hernández Social Media Manager de Arquetipo Influence

Destinataris i preferències de selecció: Estudiants dels dos últims cursos del Grau de Publicitat i RR.PP, Grau en Periodisme i Grau en Comunicació Audiovisual, professionals de publicitat i comunicació.

Nombre de participants: màxim 70 alumnes.

Metodologia

L’estudiant rebrà en cada sessió una primera part amb formació concreta i enfocada segons perfils professionals en publicitat; Explicació del Treball diari de cada perfil principal i eixides professionals actuals.
Després, en una segona part, pot plantejar els seus dubtes concrets amb cadascun dels perfils, orientar el seu CV, consultar com preparar una entrevista laboral o per a pràctiques segons el lloc de Treball i el perfil, etc.

Criteris d’avaluació: Per a superar el curs és necessari assistir al 80% del total de les sessions.

Certificació: Certificat emès per l’Oficina d’Estudis d’un curs de formació continuada de 20 hores.

Reconeixement d’1 crèdit per a graus de l’UJI.

MATRÍCULA ON LINE

Import de matrícula: 60 euros

Totes les persones que van fer la preinscripció online han estat admeses.

Si hi ha alguna persona interessada en fer el curs i no s'ha preinscrit pot matricular-se directament entrant al web http://bit.ly/8040VAL

Informació Acadèmica:

Cristina González Oñate onate@uji.es

Carlos Fanjul Peyró fanjul@uji.es

Informació Administrativa

Oficina d'Estudis (OdE). Universitat Jaume I
Tel. 964 38 7230. Adreça electrònica: estudispropis@uji.es . Pàgina web: http://www.estudispropis.uji.es
Edifici de Rectorat (despatx RR0121SD). Campus del Riu Sec. Avinguda Vicent Sos Baynat s/n. 12071 Castelló de la Plana

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis
Universitat Jaume I CIF: Q-6250003-H Av. Vicent Sos Baynat, s/n 12071 Castelló de la Plana, Espanya