I Copa Diputació de Castelló de Raspall Femení Professional (actualitzat amb vídeos)

02/11/2022 | ODE

El dijous 27 d'octubre es va realitzar una jornada de pilota valenciana en col·laboració amb Carlos Capella, docent del Grau en Ciències de l'Activitat Física i l'Esport que s'imparteix a l'UJI, i el Club pilotari de Castelló.

Ací podeu consultar la informació de la jornada duta a terme al Trinquet de Castelló i els vídeos de com es va desenvolupar.

La jornada va tindre la següent programació.

• 17.00 VI Campionat autonòmic de Frare - Competició Universitària: I Campionat de Frare UJI (vídeo de la jornada).
  • 18.30 Presentació de l'Escola Municipal de pilota valenciana de Castelló i del Club pilotari de Castelló.
  • 19.00 Partit de la I Copa Diputació de Castelló de Raspall femení professional, en el qual es disputarà la partida Irene, Anabel i Carmen contra Ana i Amparo. (vídeo de la jornada).
Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis