Audiència pública renovació acreditació Màster universitari en Intervenció i Mediació Familiar

Última modificació: 17/04/2018 | Font: ODE

Dins del Programa de Renovació de l’Acreditació promogut per l’Agència Valenciana d’Avaluació i Prospectiva (AVAP) i amb motiu de la visita del comitè d'avaluació extern del Màster universitari en Intervenció i Mediació Familiar (https://www.uji.es/estudis/oferta/base/masters/actual/centre/fcs/mediacio-2014/) us informem de la celebració de l’audiència pública amb el comitè que tindrà lloc:

DATA: divendres, 20 d'abril de 2018

HORA: 16:30 a 17:15 h

LLOC: Sala de Juntes HD0235 FJ  de la Seu provisional de la Facultat de Ciències de la Salut

L’objectiu d’aquesta sessió és donar l’oportunitat de participar en el procés a totes les persones de la comunitat universitària no convocades a sessions específiques, per a donar la seua visió dels títols avaluats.

Per a més informació podeu consultar la pàgina web de l’Oficina d’Estudis i la pàgina web dels títols avaluats, apartat Sistema de Qualitat del títol, Consulta dels informes del títol de les agències de qualitat, Informe de renovació de l’acreditació.

Informació proporcionada per: Oficina d'Estudis