Universitat Jaume I
Convocatòria d'ajudes del Programa UJI.>LAB Impuls de valorització i transferència de resultats d'investigació
Des d’ací es pot accedir al lloc web on es publica la convocatòria.
El termini per a la presentació de la sol·licitud de participació, juntament amb la memòria, s’iniciarà el 2 de juny de 2025 i conclourà el 27 de juny de 2025.
Per a la convocatòria 2025 es concediran un màxim de tres ajudes, dividides en les següents modalitats:
-Modalitat A
Màxim dues ajudes, amb un import màxim per projecte de 50.000 €, condicionat a l’existència de crèdit en els pressupostos de la Universitat Jaume I per a les anualitats 2026 i 2027.
-Modalitat B (restringida a projectes la persona investigadora principal dels quals siga personal investigador de departaments adscrits a les facultats de Ciències Humanes i Socials i de Ciències Jurídiques i Econòmiques)
Màxim d’una ajuda, amb un import màxim de 30.000 €, condicionat a l’existència de crèdit en els pressupostos de la Universitat Jaume I per a les anualitats 2026 i 2027.
Els projectes han de partir d’un resultat d’investigació previ, del qual existeix comunicació d’invenció a l’OCIT anterior a l’1 de juny de 2025.
No es finançaran projectes amb caràcter marcadament investigador, però sí projectes que continguen activitats de tipus demostratiu que permeten reduir les incerteses sobre la viabilitat tècnica i comercial de la tecnologia desenvolupada. En aquest sentit, els projectes presentats han de posseir un nivell de maduresa entre 3 i 5 en l’escala Technology Readiness Level (TRL). L’objectiu és superar els nivells següents, fins a atènyer nivells de TRL6 o TRL7.
Es podran sol·licitar projectes de prova de concepte que contemplen alguna de les següents activitats:
- Modalitat A
- Modalitat B
Addicionalment, als projectes seleccionats se’ls prestarà assessorament especialitzat que aporte la visió comercial i de desenvolupament de negoci de la tecnologia.
La durada màxima dels projectes serà de 18 mesos. La data d’inici s’indicarà en la resolució de concessió, no podent ser anterior a l’1 de gener de 2026.
Consulteu l’article 5 de la convocatòria.
Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria podeu dirigir-vos a:
Neus Fabregat
nfabrega@uji.es
Ext. 7201