Documentació:
Web:
La convocatòria compta amb una pàgina web on es publica la convocatòria, es troben els formularis que cal emplenar i es tramiten les sol·licituds.
Entre la documentació a aportar amb la sol·licitud d'ajudes FPU, hi ha dos informes d'avaluació relatius al CV del director/a de la tesi doctoral i a la memòria del projecte formatiu i de tesi doctoral, que han de ser signats per la Comissió Acadèmica del Programa de Doctorat, en el qual la persona sol·licitant estiga matriculada o tinga previst matricular-se.
Per a l'obtenció de la signatura d'aquests documents, les persones que vagen a sol·licitar l'ajuda FPU han de presentar per registre electrònic de l'UJI, dirigit a l'Escola de Doctorat, els documents següents segons la seua situació acadèmica:
PERSONES CURSANT MASTER AMB MATRÍCULA EN PRIMER CURS DE DOCTORAT
PERSONES MATRICULADES EN SEGON CURS DE DOCTORAT O POSTERIOR
IMPORTANT: Per a garantir que les persones sol·licitants disposen dels dos documents signats per la CAPD amb anterioritat a la data de finalització del termini de presentació de sol·licituds de la convocatòria FPU, s'ha establit com a data límit el 6 de febrer de 2024 per a l'enviament d'aquesta documentació per registre electrònic a l'Escola de Doctorat.
Forma de presentació de sol·licituds:
La presentació de la sol·licitud la realitza autònomament cada persona candidata. Caldrà, no obstant, enviar una còpia de la sol·licitud i la documentació adjuntada a mgil@uji.es una vegada tramitada.
Suport:
Si teniu dubtes podeu contactar amb Maribel Gil
Ext. 7486
mgil@uji.es