Documentació:
Finalitat de les ajudes:
La finalitat de la convocatòria és proveir d'equipament cientifico-tècnic els serveis comuns d'investigació de les entitats beneficiàries. S'entén per equipament científico-tècnic:
L'equipament cientificotècnic ha de ser d'última generació i, en general, altament especialitzat o complex. A més, ha d'estar concebut per a ús a gran escala i per a l'aprofitament per un gran nombre d'usuaris, i ha de ser gestionat de forma centralitzada. Els serveis comuns han de comptar amb recursos humans amb dedicació completa a la seua gestió, inclòs el manteniment, l'actualització i el maneig de l'equipament, un protocol d'accés i un sistema que permeta repercutir als usuaris els costos de les prestacions realitzades.
L'equipament dels serveis comuns no ha d'estar lligat a cap grup de recerca, ni a un projecte o projectes d'I+D específics.
Característiques de les actuacions:
Són objecte d'ajuda les activitats consistents en l'adquisició d'equipament cientificotècnic d'última generació, la instal·lació i la posada en funcionament per a serveis comuns de recerca.Despeses subvencionables:
Es consideren conceptes finançables:
Consulteu l'article 7 per a conèixer el detall dels conceptes que no són subvencionables.
Requisits de participació:
La convocatòria fixa uns requisits de vinculació amb l'entitat, tant per a la persona investigadora responsable de l'actuació com per al personal investigador que avalen la proposta, en els següents termes:
La convocatòria no fixa restriccions a l'hora de participar en més d'una proposta, però cal tenir en compte que no s'admeten fraccionaments d'una mateixa actuació i, per tant, cal assegurar-se que la participació en diverses actuacions no constituisca una forma d'executar eixe fraccionament.
Forma de presentació de sol·licituds:
La sol·licitud ha d’elaborar-se via electrònica: https://aplicaciones.ciencia.gob.es/infras/
Un cop finalitzat l'emplenament de la sol·licitud, el/la IP la validarà i enviarà telemàticament. Seguidament, agafarà el document que genera l'aplicació, el firmarà amb la seua firma original així com les de la resta del personal de l'equip investigador que avala la sol·licitud i el lliurarà a l’OCIT acompanyat de la memòria científico-tècnica. Els CVs no s’hauràn d’aportar. Només s’admetran firmes manuscrites o electròniques originals. No s’admetran firmes per delegació o escanejades. Idealment s’espera que totes les signatures siguen electròniques. En cas que hi haja tant electròniques com manuscrites, a més del document en paper amb les signatures electròniques, caldrà enviar a hcerda@uji.es el pdf de la sol·licitud que reculla les firmes d’aquelles persones que hagen signat amb firma electrònica.
ATENCIÓ: Les persones que conformen el conjunt de persones investigadores (investigador responsable i avalistes) han de tindre vinculación amb la Universitat Jaume I o amb una altra entitat que complisca els requisits previstos per a poder ser beneficiària de la convocatòria. Quan els/les investigadors/es estiguen vinculats/des a una entitat diferent de la sol·licitant haurà d'existir una declaració, signada per la persona que ostente la representació legal de la dita entitat, en què es reculla el compliment dels requisits per poder ser beneficiària de la present convocatòria, i del compliment del requisit de vinculació. L'IP haurà d'aportar a l'OCIT, en el moment de lliurar la sol·licitud, eixes declaracions per al personal investigadora avalista extern.
L’OCIT s’encarregarà del tràmit de signatura institucional i presentació definitiva en el termini final fixat per l’AEI.
Reunió coordinació:
El Vicerectorat d'Investigació convoca a totes les persones investigadores que tinguen intenció de presentar una proposta a una reunió de coordinació el proper dilluns 15 d'abril a les 10:30 h en la sala és l'RR-243 (2ª planta de Rectorat, al costat de Secretaria General). Es prega que les persones que tinguen la intenció d'assistir envien un correu de confirmació a hcerda@uji.es.
Adjuntem a aquest correu la presentació que ha fet hui l'AEI en el webinari de la convocatòria.
Documentació d'interés:
Preguntas frecuentes EQC2024 (pdf 0,27 MB)
Manual presentación solicitudes EQC2024 (pdf 0,80 MB)
Instrucciones cumplimentación CVA. (pdf 0,16 MB)
Modelo CVA inglés. (docx 0,21 MB)
Modelo CVA español. (docx 0,21 MB)
Instrucciones memoria EQC2024 (pdf 0,14 MB)
Modelo memoria actuación EQC2024 (docx 0,26 MB)
Vocabulario Común Contratos Público. (pdf 2,15 MB)
Sede Electrónica. Acceso aplicación de solicitudes. Responsable actuación
Suport:
Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria podeu adreçar-vos a:
Hugo Cerdà
Extensió: 7487
E-mail: hcerda@uji.es