Web:
Des d’ací es pot accedir al lloc web on es publica la convocatòria i la resta de documents associats al procediment.
Els projectes hauran de presentar un equip investigador format per no menys de 4 investigadors/es i no més de 10. Un d'ells/elles haurà d'assumir la funció de persona investigadora principal, el qual haurà de disposar del títol de doctorat.
Totes les persones investigadores han de tindre formalitzada la seua vinculació funcionarial, estatutària o contractual amb l'entitat sol·licitant, al menys durant el període comprès entre el moment de la sol·licitud i el de la finalització prevista del projecte.
No podrà participar com a membre de l'equip d'investigació el personal investigador amb contracte de treball sota la modalitat de contracte predoctoral, definit d'acord a l'article 20 i 21 de la Llei 14/2011, de la Ciència, la Tecnologia i la Innovació.
Dins de l'equip de treball es podrà participar com a personal contractat per al projecte, com a personal investigador en formació a càrrec del projecte o com a personal col·laborador. En el cas del personal col·laborador, qualsevol que siga el seu origen, no es podran imputar despeses derivades de la seua activitat.
Podran formar part de l'equip de treball com a personal col·laborador les persones investigadores pertanyents a entitats d'investigació sense residència fiscal o establiment permanent a Espanya, el professorat invitat o personal científic col·laborador o el personal investigador en formació contractat sense càrrec al projecte subvencionat.
Tots els components de l'equip de treball figuraran en el pla de treball del projecte presentat i hauran de justificar la necessitat de la seua participació.
Aspectes importants:
Els projectes que impliquen experimentació animal, els que comporten la utilització d'OMGs, així com els projectes que suposen assaig clínic, han de complir el que disposa la normativa que regula aquestes matèries. Com a requisits d'activitat i atenent a la seua naturalesa, els projectes hauran de comptar amb les autoritzacions i els informes legalment establerts. Des de la següent pàgina podeu accedir als serveis de l'UJI per a la Revisió ètica de projectes.
És molt important introduir i explicitar en les propostes l'enfocament de gènere com a variable transversal.
Només s'admetran currículums en formats normalitzats, incloent la possibilitat de currículum abreujat, d'acord amb els models del Ministeri de Ciència i Innovació (models FECYT).
S’hauran d’emplenar els codis identificadors de què disposen els membres de l'equip: Web of Science (Researcher ID) o Scopus (Autor ID) , així com el seu codi d'identificació ORCID (Open Researcher and Contributor ID). Podeu consultar amb biblioteca com gestionar la vostra identitat digital.
Forma de presentació de sol·licituds:
La sol·licitud ha d'elaborar-se via electrònica a través del Sistema de Gestió de Subvencions (SIGES). Caldrà, doncs, que la persona investigadora principal es done d'alta amb perfil de gestor de projecte per a emplenar i signar l'annex II de la sol·licitud (memòria).
Com a molt tard el 18 de juliol el/la IP haurà de proporcionar a l'OCIT una còpia de la memòria del projecte signada per tots els membres de l'equip investigador, juntament amb la resta de documentació exigida. Els CVs no s'hauran d'aportar. En el cas de participació de personal d'altres institucions, caldrà aportar l'autorització de participació en la qual s'haurà d'indicar el compromís de mantindre-li la vinculació durant el periode mínim exigit per la convocatòria.
El informe de la Comissió d'Investigació el tramitarà l'OCIT per a aportar-lo posteriorment en fase d'esmena.
IMPORTANT: Només s'admetran firmes manuscrites originals o firmes digitals amb certificat electrònic. No s'admetran firmes per delegació o escanejades.
L'OCIT s'encarregarà del tràmit de signatura institucional i presentació definitiva en el termini final fixat pel Ministeri de Sanitat. La firma del representant legal es farà dins de la pròpia plataforma SIGES.
Es important que aquelles persones que tinguen intenció de presentar una proposta ho comuniquen el més prompte possible a hcerda@uji.es per tal de poder coordinar la preparació i presentació de la sol·licitud.
Altra documentació:
Personal de suport:
Per a fer consultes i resoldre dubtes podeu contactar amb:
Hugo Cerdà
Ext. 7487
hcerda@uji.es