Despeses subvencionables:
Les Universitats i resta d'organismes d'investigació rebran subvenció, mentre que el finançament per a les empreses serà mitjançant un préstec. (La convocatòria està dotada amb 35 M€ per a subvencions i 35 M€ per a préstecs). Cal estar atents perquè les despeses subvencionables per a uns i altres són diferents. Les Universitats (a diferència de les empreses) van a costos marginals i, per tant, els conceptes finançables en el cas de l'UJI són:
- PERSONAL: Es finança la nova contractació, però no els costos de personal propi de l'entitat. No obstant, ATENCIÓ, perquè sí que caldrà incloure en el pressupost el cost del personal propi. Per a conèixer el cost/hora, els participants poder consultar en IGLU Kalendas - Consulta de dades personals d'investigació. A qui no li aparega el cost/hora pots demanar-lo escrivint un correu a kalendas@uji.es. No s'admeten cost/hora superiors a 50€.
- INVENTARIABLE: Seran finançables els costos d'adquisició d'aparells i equips nous sempre que es dediquen en exclusiva al projecte i la seua vida útil s'esgote durant el periode d'execució del projecte. També es contempla l'amortització d'equipament.
- FUNGIBLE: No es finançarà el material d'oficina ni els consumibles informàtics
- INFORME D'AUDITORIA: S'ha de pressupostar OBLIGATÒRIAMENT en aquesta partida 2.500€.
- SUBCONTRACTACIÓ: Només per a activitats que estiguen dins del projecte però no puguen ser executades per l'entitat beneficiària per sí mateixa (ho haurà d'argumentar en la memòria). Màxim el 50% del pressupost de l'entitat. No es pot subcontractar als altres membres del consorci.
- ALTRES DESPESES:
- Patents
- Consultoria de gestió del projecte: només si l'UJI és coordinadora i per un màxim de 20.000€
- Contractes i assistències tècniques
- Viatges.
- COSTOS INDIRECTES: Calculats com el 15% dels costos directes del projecte (incloent el de personal propi). Aquesta partida es OBLIGATÒRIA i s'ha de consignar pel màxim permès. La no inclusió de la partida de costos indirectes impossibilitarà la presentació de la sol·licitud amb la firma del representant legal.
La convocatòria especifica una sèrie de despeses NO FINANÇABLES, com ara l'assistència a congressos, despeses per publicacions o la subscripció a revistes. Per favor, consulteu en la pàgina 79888 del BOE de la convocatòria per evitar errors.
Principi DNSH
Tots els consorcis hauran de fer OBLIGATÒRIAMENT un anàlisi per a determinar el Principi de No Causació d'un Dany Significatiu "DNSH". Els projectes no podran implicar activitats que directa o indirectament ocasionen un perjudici significatiu al medi ambient. Entre altres coses, açò suposa que els projectes no podran adreçar-se a augmentar l'eficiència dels combustibles fòssils i tecnologies relacionades ni a incrementar l'emissió de gasos d'efecte hivernacle.
Els 6 objectius mediambientals que han de respectar els projectes són:
- mitigació del canvi climàtic
- adaptació al canvi climàtic
- ús sostenible i protecció dels recursos hídrics i marins
- transició cap a una economia circular
- prevenció i control de la contaminació
- protecció i recuperació de la biodiversitat i els ecosistemes.
Tots els projectes (independentment de la seua temàtica) han d'analitzar el principi de DNSH per a cadascun dels 6 objectius mediambientals identificats en l'article 9 del Reglament de Taxonomia.
Els projectes que no compleixin amb el DNSH seran exclosos.
L'anàlisi del compliment del principi DNSH s'inclourà en el formulari electrònic de sol·licitud.
Forma de presentació de sol·licituds:
Les sol·licituds es presentaran directament des de l'OCIT en presència de la persona responsable del projecte. La sol·licitud es realitzarà mitjançant un formulari d'emplenament electrònic amb la firma del representant legal. Per aquest motiu, caldrà que el/la IP demane una cita per a tramitar la sol·licitud en l'OCIT els dies 27 de juny al 4 de juliol. Per a demanar cita, caldrà enviar un correu electrònic a l'adreça
hcerda@uji.es. Aquestes dates podran variar en funció de les necessitats del coordinador per a tancar la proposta.
Com a mínim dos dies abans de la cita que s'atorgue, caldrà que el/la IP envie a l'adreça
hcerda@uji.es tota la documentació que es relaciona a continuació.
Documentació a aportar amb la sol·licitud:
- Descripció de les principals activitats i del pressupost detallat del projecte
- Identificació de la prioritat temàtica (topic) seleccionada per a l'avaluació del projecte.
- Resum en castellà del projecte (es podrà fer públic)
- Memòria tècnica del projecte. És un document únic per a tot el consorci. Màx 40 pàgines amb el contingut descrit en l'annex IV. No hi ha un model oficial, però podeu partir d'aquest document. La memòria ha d'estar redactada en anglès. En pdf i màx. 4MB.
- Acord de consorci signat per totes les entitats. Podeu sol·licitar un model d'acord enviant un correu electrònica a lagea@uji.es
Manuals i documents d'ajuda:
Dades de l'entitat:
Nom de l'entitat: Universitat Jaume I de Castelló Acrònim: UJI
CIF de l'entitat: Q-6250003-H
Nom del representant legal de l'entitat: David Cabedo Semper
Càrrec: Vicerector d'Innovació, Transferència i Divulgació Científica
Domicili de l'entitat: Avinguda Vicent Sos Baynat, s/n C.P. 12006.
Localitat: Castelló de la Plana
Telèfon de l'entitat: 964387480 E-mail:
ocit@uji.es