Termini: 28 de febrer de 2022
Entitat convocant: Fundación BBVA
Nom de l’actuació: Convocatòria 2022 Beques Leonardo a Investigadors en Física
Objectiu:
L'objecte de la convocatòria és la concessió de beques individuals a personal investigador en un estadi intermedi de la seua carrera, entre 30 i 45 anys, per al desenvolupament d'un projecte marcadament personal i innovador en l'àmbit de la Física.
La finalitat específica de la beca queda a l'elecció de cada personal sol·licitant, amb l'únic requisit que la destinació del finançament sol·licitat estiga clarament associada al desenvolupament d'un projecte individual. S'espera que durant el període de desenvolupament del projecte per al qual se sol·licita la beca, la dedicació tinga un caràcter preferent sobre qualsevol altra activitat.
Documentació:
Web: https://www.redleonardo.es/becas/becas-leonardo-investigadores-fisica-2022/
Terminis:
El termini per a la presentació de propostes conclou el 28 de febrer de 2022 a les 18:00 h, hora peninsular espanyola.
Característiques principals:
PERSONES SOL·LICITANTS:
Els projectes els hauran de sol·licitar i executar persones físiques a títol individual que estiguen en un estadi intermedi de la seua carrera i tinguen una edat compresa entre els 30 i els 45 anys. L’ajuda s’haurà de destinar al desenvolupament d’un projecte individual. Els sol·licitants seran investigadors/es de nacionalitat espanyola amb residència a Espanya, o nacionals d'altres països amb residència a Espanya, en els termes previstos en les bases.
DURADA:
Els projectes tindran una duració d’entre 12 i 18 mesos des de la signatura del document d’acceptació de la beca. El projecte objecte de la beca sol·licitada haurà d'estar completat en acabar aquest període.
IMPORT:
La dotació global de la convocatòria és de 200.000 euros. Es concediran 5 beques, dotades cadascuna d’elles amb un import brut màxim de 40.000 euros.
Altres aspectes importants
Si el projecte presentat s’ha de desenvolupar en una Universitat, la persona sol·licitant haurà d’estar adscrita a ella en el moment de la firma del compromís d’acceptació. La Fundació BBVA entén per estar “adscrita” tota persona al servei de l’esmentat organisme i vinculat mitjançant una relació funcionarial o laboral. La seua adscripció haurà de coincidir temporalment amb la durada i desenvolupament del projecte objecte de la beca.
*** En el cas de projectes a desenvolupar en la Universitat Jaume I, només s’acceptaran aquells presentats per PDI de l’UJI amb vinculació efectiva i demostrable des del moment de l’acceptació i durant tota la durada del projecte.
Cada persona només podrà presentar una única sol·licitud a aquesta convocatòria.
La documentació es presentarà en castellà.
Forma de presentació de sol·licituds
Les persones interessades presentaran les propostes mitjançant el formulari electrònic que trobaran en la pàgina web Fundación BBVA.
Persones de contacte:
Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria al correu becas-leonardo@fbbva.es