Web de la convocatòria: Des d’ací es pot accedir al
lloc web on es publica la convocatòria.
Terminis: El termini per a presentar la documentació necessària per a tramitar la sol·licitud
finalitza el 29/04/2022.
Actuacions subvencionables:
Les actuacions que es poden subvencionar són les següents:
a) L'organització de congressos, jornades, trobades, conferències, xarrades o taules redones relacionades amb el desenvolupament de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana i la promoció de l'autogovern, així com amb la responsabilitat social.
Queden expressament excloses les despeses de restauració i les derivades del lliurament d'obsequis de qualsevol tipus vinculats amb la realització de les activitats assenyalades en el paràgraf anterior.
Així mateix, queden excloses les despeses que, si escau, es deriven de la realització d'activitats de tipus cultural que no guarden relació amb l'objecte de la convocatòria.
Les subvencions que puguen concedir-se per a contribuir a finançar les despeses derivades del pagament a persones ponents i moderadores per la seua intervenció en qualsevol de les activitats ressenyades en aquest apartat no podran excedir de les quanties establides per a aquestes categories en l'annex del Decret 24/1997, d'11 de febrer, del Consell, sobre indemnitzacions per raó del servei i gratificacions per serveis extraordinaris.
b) L'edició de publicacions relacionades amb la realització d'actuacions que constitueixen l'objecte de la convocatòria.
Durada:
Les actuacions s’executaran en l’anualitat 2022. Però, abans de plantejar-se la preparació d’una proposta, cal tindre en compte que la convocatòria fixa que el termini per a la justificació de les subvencions concedides finalitzarà el 25 d’octubre de 2022, i aquest termini no és ampliable. Això significa que les actuacions hauran d’haver-se realitzat com a molt tard del 14 d’octubre de 2022. Com a referència, cal tindre en compte que l’any passat la convocatòria es va resoldre a finals del mes d’agost.
Contingut de les sol·licituds:
Juntament amb la sol·licitud, s'ha de presentar la documentació següent:
Un programa detallat del pla d'actuació o les actuacions que cal realitzar, que ha d'estar signat per la persona responsable de l'activitat i haurà d'especificar, com a mínim :
- Els objectius que es volen aconseguir amb el desenvolupament de cada una de les activitats incloses en el programa, i la vinculació de la transcendència i repercussió social que tenen amb el tipus de beneficiaris a què estiguen destinades.
- El calendari precís de compliment i els terminis d'execució previstos, tant per al programa d'activitats en el seu conjunt com per a cada una de les activitats proposades en particular.
- El nom i nivell de responsabilitat de les persones que, des de l'entitat sol·licitant, es facen càrrec d'assegurar el compliment adequat i l'execució completa de l'activitat o les activitats indicades en el programa.
- Descripció desglossada i detallada dels costos corresponents tant al pla d'actuacions en el seu conjunt com a cada una de les actuacions en particular.
- L'impacte de gènere de l'actuació o actuacions a desenvolupar, entés en termes de repercussió sobre la igualtat entre dones i homes i calibrat, entre altres possibles paràmetres, en atenció a la previsió del percentatge i del nombre de dones participants, bé siga com a ponents, conferenciants o moderadores de taules redones, bé siga com a assistents a les activitats que s'organitzen.
- En el cas d'activitats relacionades amb el foment de l'autogovern, el desenvolupament, la difusió i la divulgació de l'Estatut d'Autonomia de la Comunitat Valenciana, s'haurà d'explicitar i argumentar la vinculació del programa presentat amb la commemoració del quarantè aniversari de l'aprovació i entrada en vigor de la citada norma institucional bàsica.
Forma de presentació de sol·licituds:
Les persones que tinguen intenció de presentar una sol·licitud hauran d’enviar un correu electrònic a l’adreça
hcerda@uji.es per tal de fer seguiment de les possible sol·licituds i rebre possible instruccions.
En qualsevol cas,
com a molt tard el 29 d'abril la persona investigadora responsable enviarà a
hcerda@uji.es la documentació requerida (Programa detallat del pla d’actuacions degudament signat per la persona responsable). L’OCIT s’encarregarà posteriorment de tramitar la sol·licitud amb la firma del representant legal.
Dades de l'entitat:
Nom de l'entitat: Universitat Jaume I de Castelló Acrònim: UJI
CIF de l'entitat: Q-6250003-H
Nom del representant legal de l'entitat: Jesús Lancis Sáez
Càrrec: Vicerector d'Investigació i Transferència
Domicili de l'entitat: Avinguda Vicent Sos Baynat, s/n C.P. 12006
Localitat: Castelló de la Plana
Telèfon de l'entitat: 964387480 Fax: 964387625 e-mail:
ocit@uji.es
Suport:
Per a qualsevol dubte sobre la convocatòria podeu dirigir-vos a:
Hugo Cerdà
hcerda@uji.es
Ext. 7487