https://innoavi.es/convocatories/
En ella trobareu també els models de documents a emplenar.
Cal destacar que la majoria de convocatòries obliguen a plantejar projectes de 3 anys de durada.
El període d'execució dels projectes comença l'1 de gener de 2022 (a excepció dels Projectes estratègics en cooperació, en els quals la data d'inici serà la data de sol·licitud) i finalitza en tots els casos i de manera improrrogable el 30 de setembre de 2024.
La justificació es farà abans del mes d'octubre de l'anualitat.
Les entitats beneficiàries hauran de donar publicitat a les ajudes en els contractes laborals i de serveis, la seua pàgina web, publicacions, ponències, equips, material inventariable i activitats de difusió dels resultats del projecte, esmentant expressament que l'actuació ha sigut finançada per l'AVI i incloent el seu logo. Cal tindre en compte que aquestes obligacions de difusió es voran condicionades pel cofinançament de la convocatòria amb Fons Europeus.
Aquestes són algunes consideracions importants que hauríeu de tenir en compte a l'hora de preparar la vostra proposta:
Forma de presentació de sol·licituds:
Les sol·licituds a les diferents modalitats les presentarà directament el responsable del projecte. La sol·licitud es realitzarà mitjançant un formulari d'emplenament electrònic i és obligatòria la seua presentació en línia davant de la seu electrònica de la Generalitat, en el marc d'un tràmit telemàtic a través dels mitjans disponibles en la pàgina web de l'AVI
http://innoavi.es/actuacions-i-projectes/#programes-i-lines-de-suport, amb signatura i registre electrònic. IMPORTANT: Aquesta modalitat de presentació, que és l'única, requereix disposar prèviament d'un Certificat Digital, que haurà d'estar correctament instal·lat en l'ordinador des del qual es pujarà la sol·licitud.
Abans de tramitar la sol·licitud i la resta de documents requerits, caldrà demanar a l'OCIT els documents de tipus administratiu que hauran d'acompanyar la memòria. Per a fer-ho possible haureu d'enviar a l'adreça
hcerda@uji.es la memòria i el pressupost que composen la sol·licitud una vegada complimentats en la seua totalitat fins al 3 de maig de 2022. Una vegada revisada la documentació, se vos proveirà dels documents i dades necessàries per a que pugau completar la tramitació de l'ajut.
RECORDEU: El termini de presentació de sol·licituds finalitzarà a les 23:59:59 hores del 6 de maig de 2022.
Forma de presentació de sol·licituds:
Nom de l'entitat: Universitat Jaume I de Castelló Acrònim: UJI
CIF de l'entitat: Q-6250003-H
Nom del representant legal de l'entitat: Jesús Lancis Sáez
Càrrec: Vicerector d'Investigació i Transferència
Domicili de l'entitat: Avinguda Vicent Sos Baynat, s/n C.P. 12006
Localitat: Castelló de la Plana
Telèfon de l'entitat: 964387480 Fax: 964387625 e-mail:
ocit@uji.es