Coordinació:
Dep. de Llenguatges i Sistemes Informàtics
Nombre de doctors: 1
Àrees d'aplicació:
El grup de Videojocs forma part de l'Institut Universitari de Noves Tecnologies de la Imatge de la Universitat Jaume. L'objectiu de el grup és aprofundir en línies d'investigació relacionades amb l'aprenentatge i desenvolupament de videojocs. Els principals camps en què treballa el grup són: Motors de jocs, Art i multimèdia, Animació i cinemàtiques, Jocs per a smartphones, Visualització científica, Intel·ligència artificial en jocs i Jocs per a ordinadors quàntics.
Membres
Direcció |
---|
Personal investigador en Formació | Dedicació al grup |
---|---|
100 % |
Personal col·laborador de altres institucions | Institució | Dedicació al grup |
---|---|---|
Shliakhovchuk, Elena |
Universitat Politècnica de València (programa Margarita Salas - Recualificación) | 100 % |
Línies d'investigació
Projectes
Organisme | Codi | Títol | Inici | Fi |
---|---|---|---|---|
AEI | PDC2021-120997-C31 | (FITGAMES-UJI) AVANCES EN LA CREACIÓN E INTERACCIÓN DE CONTENIDO PARA JUEGOS DE FITNESS | 01/12/2021 | 30/11/2023 |
AEI | PID2019-106426RB-C32 | INTERACTIVE TECHNOLOGIES FOR IMPROVING SERIOUS GAMES FOR CREATIVE INDUSTRIES AND EDUCATION (ACTIVE) | 01/06/2020 | 31/05/2023 |
UJI | UJI-B2018-56 | TECNOLOGÍAS DE VIDEOJUEGOS PARA JUEGOS SERIOS | 01/01/2019 | 31/12/2021 |
Publicacions i Tesis
Articles en revistes
Procedural modeling of plant ecosystems maximizing vegetation cover Article
Cristina Gasch Garcia, José Martínez Sotoca, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; 12 pp. 16195-16217. (2022). ISSN: 1380-7501
Image mapping system for simulating ceramic environments Article
Inmaculada Remolar Quintana, Miguel Chover Selles, Cristina Rebollo Santamaría, Cristina Gasch Garcia.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; 5-6 pp. 3261-3283. (2020). ISSN: 1380-7501
A game engine designed to simplify 2D video game development Article
Miguel Chover Selles, Carlos Marín Lora, Cristina Rebollo Santamaría, Inmaculada Remolar Quintana.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; 79 pp. 12307-12328. (2020). ISSN: 1380-7501
A game development environment to make 2D games Article
Carlos Marín Lora, Miguel Chover Selles, Cristina Rebollo Santamaría, Inmaculada Remolar Quintana.
COMMUNICATION PAPERS; 18 pp. 1-17. (2020). ISSN: 2014-6752
A game engine to make games as multi-agent systems Article
Carlos Marín Lora, Miguel Chover Selles, José Martínez Sotoca, Luis Amable García Fernández.
ADVANCES IN ENGINEERING SOFTWARE ; 140 pp. 1-8. (2020). ISSN: 0965-9978
Procedural modelling of terrains with constraints Article
Cristina Gasch Garcia, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; 41-42 pp. 31125-31146. (2020). ISSN: 1380-7501
Analyzing autostereoscopic environment configurations for the design of videogames Article
José Martínez Sotoca, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Ricardo Loreto Rodríguez.
MULTIMEDIA SYSTEMS ; 6 pp. 709-722. (2019). ISSN: 0942-4962
Viewpoint-Driven Simplification of Plant and Tree Foliage Article
Cristina Gasch Garcia, Inmaculada Remolar Quintana, Miguel Chover Selles, Cristina Rebollo Santamaría.
ENTROPY; 4 pp. 1-19. (2018). ISSN: 1099-4300
Treballs presentats en congressos publicats
A Multi-agent Specification for the Tetris Game
Carlos Marín Lora, Miguel Chover Selles, José Martínez Sotoca.
18th International Symposium on Distributed Computing and Artificial Intelligence 2021 (DCAI 2021). Salamanca (España)
Springer, 2022. ISBN: 9783030862602
A First Step to Specify Arcade Games as Multi-agent Systems
Carlos Marín Lora, Manuel Alejandro Cercós Pérez, Miguel Chover Selles, José Martínez Sotoca.
8th World Conference on Information Systems and Technologies, WorldCIST 2020. Budva (Montenegro)
Springer, 2020. ISBN: 9783030456870
Un lenguaje para la especificación de la lógica de juegos
Carlos Marín Lora, Miguel Chover Selles, José Martínez Sotoca.
VI Congreso de la Sociedad Española para las Ciencias del Videojuego / 6th Congress of the Spanish Society for Video Game Science (CoSECiVi 2020). Virtual (España)
2020. ISSN: 1613-0073
Multiresolution Foliage Rendering
Cristina Gasch Garcia, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría.
VI Congreso de la Sociedad Española para las Ciencias del Videojuego / 6th Congress of the Spanish Society for Video Game Science (CoSECiVi 2020). Virtual (España)
2020. ISSN: 1613-0073
Prototyping a Game Engine Architecture as a Multi-Agent System
Carlos Marín Lora, Miguel Chover Selles, José Martínez Sotoca.
27th International Conference on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision (WSCG 2019). Plzen (República Checa)
Vaclav Skala - Union Agency, 2019. ISBN: 9788086943381
Gamesonomy Vs Scratch: Two Different Ways To Introduce Programming
Cristina Rebollo Santamaría, Carlos Marin Lora, Inmaculada Remolar Quintana, Miguel Chover Selles.
15th International Conference On Cognition And Exploratory Learning In The Digital Age (Celda 2018). Budapest (Hungria)
IADIS Press, 2018. ISBN: 9789898533814
Procedural generation of natural environments with restrictions
Cristina Gasch Garcia, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana.
XXVII Spanish Computer Graphics Conference. Sevilla (España)
Eurographics Association, 2017. ISBN: 9783038680468
Hacia la configuración óptima de entornos autoestereoscópicos para desarrollo de videojuegos
Ricardo Loreto Rodríguez, José Martínez Sotoca, Miguel Chover Selles.
IV Congreso de la Sociedad Española para las Ciencias del Videojuego. Barcelona (España)
2017. ISSN: 1613-0073
Tesis dirigides
Procedural Generation of Natural Environments
Autoria: Gasch Garcia, Cristina. Institució: Universitat Jaume I. Data lectura: 12/03/21
Direcció: Chover Selles, Miguel
Serveis
Més informació
Paraules clau