Coordinació:
Dep. d'Estudis Anglesos
Nombre de doctors: 1
Àrees d'aplicació:
Membres
Direcció |
---|
Personal investigador en Formació | Dedicació al grup |
---|---|
100 % | |
100 % |
Línies d'investigació
Projectes
Organisme | Codi | Títol | Inici | Fi |
---|---|---|---|---|
GV | AICO/2021/249 | RECONFIGURACIONES DE GÉNERO, RAZA Y CLASE SOCIAL EN LA LITERATURA ÉTNICA NORTEAMERICANA DE LA ERA OBAMA/TRUMP | 01/01/2021 | 31/12/2023 |
UJI | UJI-B2018-02 | LA LITERATURA INFANTIL Y JUVENIL DE LOS ESTADOS UNIDOS EN EL SIGLO XXI: ANÁLISIS TEÓRICO Y APLICACIONES PRÁCTICAS | 01/01/2019 | 31/12/2021 |
Publicacions i Tesis
Articles en revistes
Rabih Alameddine, Kim Addonizio, and Kellie Wells: Fairy-tales in the 21st Century Article
Elena María Ortells Montón.
LECTORA. REVISTA DE DONES I TEXTUALITAT; 27 pp. 259-273. (2021). ISSN: 1136-5781
Children's Books by Canonical Authors in the EFL Classroom Article
Elena María Ortells Montón.
ENGLISH LANGUAGE TEACHING; 11 pp. 100-112. (2020). ISSN: 1916-4742
Muerta pero no enterrada: Hannah Dustan y la creación de una comunidad norteamericana de memoria Article
Elena María Ortells Montón.
QUADERNS DE FILOLOGIA. ESTUDIS LITERARIS; 24 pp. 37-54. (2019). ISSN: 1135-4178
Elena María Ortells Montón.
STUDIES IN THE LITERARY IMAGINATION; 2 pp. 17-34. (2017). ISSN: 2165-2678
Using American Coming-of-Age Stories in the ELT Classroom Article
Elena María Ortells Montón.
CLELE JOURNAL; 1 pp. 44-63. (2017). ISSN: 2195-5212
Capítols de llibres
‘With them was my home’: The Politics of Native Space in A Narrative of the Life of Mrs. Mary Jemison
Elena María Ortells Montón.
Indigenizing the Classroom: Engaging Native American/First Nations Literature and Culture in Non-Native Settings. Universitat de València, Valencia (España). (2021). ISBN: 9788491347477
Més informació
Paraules clau