Coordinació:
Dep. de Llenguatges i Sistemes Informàtics
Nombre de doctors: 4
Àrees d'aplicació:
En el grup d'investigació CEIG s'investiguen les últimes tecnologies i avanços en visualització interactiva centrant-nos en la Realitat Estesa, buscant crear experiències interactives significatives i destacant en àrees clau com a Realitat Virtual i Realitat Augmentada. A més, investiguem el disseny i desenrotllament de Jocs Seriosos i aplicacions ludificades per a diversos camps com la indústria o la salut. El grup compta amb projectes d'investigació europeus i nacionals en este camp, destacant el projecte Horitzó Europa “E-DIPLOMA - ELECTRONIC, DIDACTIC AND INNOVATIVE PLATFORM FOR LEARNING BASED ON MULTIMÈDIA ASSETS”, on s'analitza l'ús de tecnologies de visualització interactiva s'aplica a l'e-learning, buscant millorar l'educació mitjançant enfocaments visuals i participatius. També treballa actualment en un projecte Erasmus + Forward Looking “OSCAR-PROMOTING CROSS-CUTTING DIGITAL SKILLS THROUGH EUROPE-WIDE SENAR-CONVENTIONAL LEARNING EXPERIENCES”, en el qual es fomenten els campus digitals per a estudiants de secundària en la qual es dona formació sobre tecnologia de Realitat Virtual. En relació a contractes de transferència, s'ha adaptat la investigació realitzada al camp del bessó digital, aplicant-lo a diversos camps, especialment la indústria, la qual cosa ha donat lloc a col·laborar amb el teixit industrial de la zona. Amb tot això i amb un enfocament multidisciplinari, el nostre grup d'investigació busca avançar a la frontera de la tecnologia interactiva, oferint solucions innovadores i aplicades a diversos sectors.
Membres
Direcció |
---|
Personal investigador doctor | Dedicació al grup |
---|---|
100 % | |
100 % | |
100 % |
Personal investigador en Formació | Dedicació al grup |
---|---|
100 % |
Personal investigador col·laborador | Dedicació al grup |
---|---|
Gracia del Olmo, Gema |
100 % |
Personal de suport a la investigació | Dedicació al grup |
---|---|
Andrade Calisto, Michelle Alejandra |
100 % |
Blanco Peris, Maria Carmen |
100 % |
Camacho Hernández, Isabel |
50 % |
Collado Martín, David |
100 % |
100 % | |
100 % | |
100 % |
Línies d'investigació
Projectes
Organisme | Codi | Títol | Inici | Fi |
---|---|---|---|---|
CEE | 101061424 | E-DIPLOMA - ELECTRONIC, DIDACTIC AND INNOVATIVE PLATFORM FOR LEARNING BASED ON MULTIMEDIA ASSETS | 01/09/2022 | 31/08/2025 |
AEI | PDC2021-120997-C31 | (FITGAMES-UJI) AVANCES EN LA CREACIÓN E INTERACCIÓN DE CONTENIDO PARA JUEGOS DE FITNESS | 01/12/2021 | 30/11/2023 |
AEI | PID2019-106426RB-C32 | INTERACTIVE TECHNOLOGIES FOR IMPROVING SERIOUS GAMES FOR CREATIVE INDUSTRIES AND EDUCATION (ACTIVE) | 01/06/2020 | 31/05/2023 |
Publicacions i Tesis
Articles en revistes
Modulating the Gameplay Challenge Through Simple Visual Computing Elements: A Cube Puzzle Case Study Article
José Ribelles Miguel, María de los Ángeles López Malo, Vicente Javier Traver Roig.
International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence; Num. 6 Vol. 8 pp. 177-193. (2024). ISSN: 1989-1660
Immersive Virtual-Reality System for Aircraft Maintenance Education: A Case Study Article
Águeda Gómez Cambronero, Ignacio Miralles Tena, Anna Tonda Ramos, Inmaculada Remolar Quintana.
APPLIED SCIENCES-BASEL; Num. 8 Vol. 13 pp. 1-20. (2023). ISSN: 2076-3417
Multimedia augmented reality game for learning math Article
Cristina Rebollo Santamaría, Inmaculada Remolar Quintana, Veronica Rossano, Rosa Lanzilotti.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; Num. 11 Vol. 81 pp. 14851-14868. (2022). ISSN: 1380-7501
Procedural modeling of plant ecosystems maximizing vegetation cover Article
Cristina Gasch Garcia, José Martínez Sotoca, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; Num. 12 Vol. 81 pp. 16195-16217. (2022). ISSN: 1380-7501
Laura Díaz Sanahuja, Ignacio Miralles Tena, Carlos Granell Canut, Adriana Mira, Alberto González Pérez, Sven Casteleyn , Azucena García Palacios, Juana Maria Bretón López.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH (EN LINEA); Num. 7 Vol. 19 pp. 1-25. (2022). ISSN: 1660-4601
Learning First Aid with a Video Game Article
Cristina Rebollo Santamaría, Cristina Gasch Garcia, Inmaculada Remolar Quintana, Daniel Delgado Gomis.
APPLIED SCIENCES-BASEL; Num. 24 Vol. 11 pp. 1-20. (2021). ISSN: 2076-3417
Spherical panorama compositing through depth estimation Article
Miguel Saura Herreros, María de los Ángeles López Malo, José Ribelles Miguel.
VISUAL COMPUTER; Num. 9-11 Vol. 37 pp. 2809-2821. (2021). ISSN: 0178-2789
Learning History Using Virtual and Augmented Reality Article
Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría, Jon Andoni Fernández Moyano.
COMPUTERS; Num. 11 Vol. 10 pp. 1-19. (2021). ISSN: 2073-431X
A game development environment to make 2D games Article
Carlos Marín Lora, Miguel Chover Selles, Cristina Rebollo Santamaría, Inmaculada Remolar Quintana.
COMMUNICATION PAPERS; Num. 18 Vol. 9 pp. 1-17. (2020). ISSN: 2014-6752
A game engine designed to simplify 2D video game development Article
Miguel Chover Selles, Carlos Marín Lora, Cristina Rebollo Santamaría, Inmaculada Remolar Quintana.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; Vol. 79 pp. 12307-12328. (2020). ISSN: 1380-7501
Smartphone Apps for the Treatment of Mental Disorders: Systematic Review Revisió
Ignacio Miralles Tena, Carlos Granell Canut, Laura Díaz Sanahuja, Van Woensel, William Van Woensel, Juana Maria Bretón López, Adrina Mira, Diana Castilla, Sven Casteleyn.
JMIR mHealth and uHealth; Num. 4 Vol. 8 pp. --. (2020). ISSN: 2291-5222
Procedural modelling of terrains with constraints Article
Cristina Gasch Garcia, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; Num. 41-42 Vol. 79 pp. 31125-31146. (2020). ISSN: 1380-7501
Ignacio Miralles Tena, Carlos Granell Canut, Azucena García Palacios, Diana Castillo, Alberto González Pérez, Sven Casteleyn, Juana Maria Bretón López.
CLINICAL CASE STUDIES; Num. 2 Vol. 19 pp. 149-159. (2020). ISSN: 1534-6501
Image mapping system for simulating ceramic environments Article
Inmaculada Remolar Quintana, Miguel Chover Selles, Cristina Rebollo Santamaría, Cristina Gasch Garcia.
MULTIMEDIA TOOLS AND APPLICATIONS; Num. 5-6 Vol. 79 pp. 3261-3283. (2020). ISSN: 1380-7501
Francisco Felip Miralles, Elena Mulet Escrig, Julia Galán Serrano, Inmaculada Remolar Quintana.
BEHAVIOUR & INFORMATION TECHNOLOGY ; Num. 8 Vol. 38 pp. 782-795. (2019). ISSN: 0144-929X
Considerations for Designing Context-Aware Mobile Apps for Mental Health Interventions Article
Ignacio Miralles Tena, Carlos Granell Canut.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL RESEARCH AND PUBLIC HEALTH (EN LINEA); Num. 7 Vol. 16 pp. 1-21. (2019). ISSN: 1660-4601
Analyzing autostereoscopic environment configurations for the design of videogames Article
José Martínez Sotoca, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Ricardo Loreto Rodríguez.
MULTIMEDIA SYSTEMS ; Num. 6 Vol. 25 pp. 709-722. (2019). ISSN: 0942-4962
Treballs presentats en congressos publicats
J. J. Jiménez Delgado, F. D. Perez-Cano, G. Parra Cabrera, Inmaculada Remolar Quintana.
19th International Joint Conference on Computer Vision, Imaging and Computer Graphics Theory and Applications. Roma (Italia)
SciTePress, 2024. ISBN: 9789897586798
Advancing Virtual Learning: A Review of Moodle For The Optimization Of Online Education
Indira Lázara Lanza Cruz, Raúl Montoliu Colás, Alex Martínez Martínez, Inmaculada Remolar Quintana.
18th International Technology, Education and Development Conference. Valencia (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2024. ISBN: 9788409592159
Rubén García Vidal, Vladislav Slavov, Inmaculada Remolar Quintana.
16th annual International Conference of Education, Research and Innovation: ICERI2023. Sevilla (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. ISBN: 9788409559428
Photogrammetry Workflow for Obtaining Low-polygon 3D Models Using Free Software
Ricardo Pardo Romero, Inmaculada Remolar Quintana.
International Conferences in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision 2023. Pilsen (República Checa)
2023. ISSN: 2464-4617
Alex Martínez Martínez, Raúl Montoliu Colás, Inmaculada Remolar Quintana.
MIS4TEL 2023: Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, 13th International Conference. Guimaraes (Portugal)
Springer, 2023. ISBN: 9783031412257
Exploring Value and Ethical Dimensions of Disruptive Technologies for Learning and Teaching
Terje Väljataga, Kai Pata, Andrea Annus, Michelle Alejandra Andrade Calisto, Águeda Gómez Cambronero, Elmar Eisemann, Athina Kasini, Ricardo Marroquim, Inmaculada Remolar Quintana, Amir Zaidi, Rubén García Vidal.
MIS4TEL 2023: Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, 13th International Conference. Guimaraes (Portugal)
Springer, 2023. ISBN: 9783031412257
Development of an Immersive Virtual Reality System to Practice the Lumbar Puncture Manoeuvre
María Beatriz Villar López, Águeda Gómez Cambronero, Inmaculada Remolar Quintana.
MIS4TEL 2023: Methodologies and Intelligent Systems for Technology Enhanced Learning, 13th International Conference. Guimaraes (Portugal)
Springer, 2023. ISBN: 9783031412257
Predicting Student Performance with Virtual Resources Interaction Data
Alex Martínez Martínez, Raúl Montoliu Colás, Jesús Aguiló Salinas, Inmaculada Remolar Quintana.
IFIP International Conference on Artificial Intelligence Applications and Innovations - AIAI 2023. Leon (España)
Springer, 2023. ISBN: 9783031341106
Characterising Players of a Cube Puzzle Game with a Two-level Bag of Words
XAVIER ANADON GARCIA-ARQUIMBAU, Pablo Sanahuja Leira, Vicente Javier Traver Roig, María de los Ángeles López Malo, José Ribelles Miguel.
29th Conference on User Modeling, Adaptation and Personalization (UMAP 2021). Utrecht (Paises Bajos)
Association for Computing Machinery (ACM), 2021. ISBN: 9781450383677
Privacy in Indoor Positioning Systems: A Systematic Review
Sylvia Holcer, Joaquín Torres Sospedra, Michael Gould Carlson, Inmaculada Remolar Quintana.
10th International Conference on Localization and GNSS (ICL-GNSS). Tampere (Finlandia)
IEEE, 2020. ISBN: 9781728164557
Multiresolution Foliage Rendering
Cristina Gasch Garcia, Miguel Chover Selles, Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría.
VI Congreso de la Sociedad Española para las Ciencias del Videojuego / 6th Congress of the Spanish Society for Video Game Science (CoSECiVi 2020). Virtual (España)
2020. ISSN: 1613-0073
Mejorar la destreza matemática con un videojuego de Realidad Aumentada
Cristina Rebollo Santamaría, Inmaculada Remolar Quintana, V. Rossano, Cristina Gasch Garcia.
VI Congreso de la Sociedad Española para las Ciencias del Videojuego 2020. Virtual (España)
2020. ISSN: 1613-0073
Visiting Ancient Rome with a Serious Game
Carlos Galí Barrachina, Inmaculada Remolar Quintana, Cristina Rebollo Santamaría.
XXIX Spanish Computer Graphics Conference (CEIG 2019). San Sebastian (España)
Eurographics Association, 2019. ISBN: 9783038680932
Technical challenges to deliver sensor-based psychological interventions using smartphones
Alberto González Pérez, Ignacio Miralles Tena, Carlos Granell Canut, Sven Casteleyn.
International Joint Conference on Pervasive and Ubiquitous Computing (UbiComp 2019). Londres (Reino Unido)
Association for Computing Machinery (ACM), 2019. ISBN: 9781450368698
Mixed Reality Escape Room Video Game To Promote Learning In Indoor Environments
Águeda Gómez Cambronero, Alberto González Pérez, Ignacio Miralles Tena, Sven Casteleyn.
11th annual International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN19). Palma de Mallorca (España)
International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. ISBN: 9788409120314
Serveis
Més informació
Paraules clau