panoramica UJI

I Concurs per a la Campanya de Comunicació sobre els ODS

Última modificació: 31/05/2018 | Font: OCDS

La Universitat Jaume I, la Universitat Politècnica de València, la Universitat de València, la Universitat d'Alacant i la Universitat Miguel Hernández, convoquen la primera edició del Concurs per a a la Campanya de Comunicació sobre els ODS.

En el concurs prevaldrà la creativitat de la comunitat universitària, amb l'objectiu de difondre i promoure el coneixement sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) a la Comunitat Valenciana, i reconèixer amb això la participació de la comunitat universitària en els àmbits de la solidaritat i cooperació al desenvolupament.

Participants: alumnat (grau, postgrau i doctorat), PDI i PAS de les cinc universitats públiques de la Comunitat Valenciana.

Termini: es poden presentar sol·licituds fins el 5 de setembre de 2018

Premis:

• Primer premi per cada modalitat (1.650 euros)
  • Accèssit per cada modalitat

Convocatòria