25/05/2021 | Càtedra INCREA

Gmail
webinar redu reduandreumaria index

María Ripollés i Andreu Blesa imparteixen un webinar sobre l'ensenyament a emprendre en les universitats

La directora de la Càtedra INCREA i el professor titulat de l'UJI van participar en la Red de Docencia Universitaria

Recurs d'imatge premis-talent-emprenedor2 index

Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI

L’Ajuntament de Castelló de la Plana i la Universitat Jaume I han entregat els guardons de la primera edició dels Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI, dotats amb un import total de 125.000 euros, i en els quals s’ha reconegut 14 dels 46 projectes presentats en les tres categories.

Recurs d'imatge premisemprenedors index

Premis al talent emprenedor de l'estudiantat UJI

Premis finançats pels Fons Next Generation de la Unió Europea a través del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, per a l'elaboració de l'Agenda Urbana Castelló 2030.

Recurs d'imatge psique-system index

Psique System

La firma Psique System, vinculada a Espaitec, ha desenvolupat l'aplicació social Conecta-T amb l'objectiu principal d'impulsar la interacció social de persones amb discapacitat psíquica, com ara l'esquizofrènia o el trastorn bipolar.