UJI Emprèn - Increa

04/01/2016 | Càtedra INCREA
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir
Des d’INCREA…
  • S‘acompanya el futur emprenedor en totes les fases del procés de creació empresarial, des de la concepció de l’oportunitat de negoci fins a la  realització d’aquest a través del programa Itinerari de l’Emprenedor. 
  • Es potencia la creativitat de l’estudiantat a través de la dinamització del Banc d’idees-INCREA. 
  • Es realitzen tallers formatius –en línia i semipresencials. 
  • Es col·labora amb l’estudiantat en la creació i el desenvolupament de la seua xarxa de contactes «networks» a través del programa INCREA-Networking.
  • Es contribueix a la generació d’EBT a través de diversos programes d’emprenedoria internacional.
  • S’investiguen les necessitats emprenedores a través de l’Observatori Emprenedor INCREA-UJI.
  • Es potencia l’emprenedoria del professorat a través de l’Escola de Motivació Emprenedora.
 
…I també donem suport en emprenedoria a la resta de serveis de la Universitat Jaume I.
 
 
Dins del programa UJI-Emprèn la Càtedra INCREA s'encarrega dels següents aspectes: 

 

Índex Mentoring patuemp index

Mentoring

Programa de Mentoria 5UCV i Formació PATU Emprenedoria en Creativitat.

Índex UJIE fempintujie index

University Junior International Entrepreneurs

El programa University Junior International Entrepreneurs té com a objectiu desenvolupar, en un entorn global, el talent emprenedor de l’estudiantat excel·lent per a promoure la seua mobilitat internacional amb iniciatives empresarials globals. La Càtedra INCREA s'encarrega dels aspectes formatius d'aquest programa a través del curs d’Emprenedoria Internacional.

Índex 5U Startup conc5uvstartup index

Concurs 5UCV STARTUP

Les cinc universitats públiques valencianes van convocar la tercera edició del concurs ‘5UCV STARTUP’, amb la fi principal de recolzar i potenciar l'esperit emprenedor en l'àmbit universitari.

Índex Aula Emprèn escmotemp index

Programa 5UCV- Aula Emprende

Té com a principal objectiu elaborar una metodologia didàctica que puga utilitzar-se de manera transversal per a incentivar les habilitats i competències emprenedores de l’estudiantat perquè s'aplique especialment en les classes pràctiques.