UJI

Programa 5U-CV Mentoring

Última modificació: 16/07/2020 | Font: Càtedra INCREA

Objecte del programa:

Per quart any consecutiu es realitza des de la Càtedra INCREA el programa 5UCV Mentoring. Aquest programa forma part de les activitats relacionades amb el Campus Emprenedor Innovador de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, on participen les 5 universitats públiques valencianes.

El Mentoring és una relació de desenvolupament personal i professional en la qual una persona més experimentada professionalment (mentor) ajuda a una altra amb menor coneixement (mentorando).

A qui va dirigit:

Aquest programa va dirigit a l'estudiantat UJI de grau, màster o doctorat, així com a diplomats/as dels dos últims anys o que estiguen o hagen participat en algun dels programes d'emprenedoria organitzats per la Càtedra INCREA de l'UJI.  Per a poder participar, un dels requisits més rellevants és que es tinga una idea de negoci que estiga ben treballada.

Presentació de candidatures:

Pots presentar la teua candidatura fins al 31 de juliol de 2020 enviant un correu mostrant el teu interès a increa@uji.es. En el correu hauràs de completar la següent informació:  Nom i Cognoms; Nom del projecte i Breu descripció del projecte.

Document compromisos alumnat mentoritzat

Document compromisos del mentor/a