UJI

Programa 5U-CV Mentoring

Última modificació: 14/09/2020 | Font: Càtedra INCREA

Objecte del programa:

Per quart any consecutiu es realitza des de la Càtedra INCREA el programa 5UCV Mentoring. Aquest programa forma part de les activitats relacionades amb el Campus Emprenedor Innovador de la Conselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç i Treball de la Generalitat Valenciana, on participen les 5 universitats públiques valencianes.

El Mentoring és una relació de desenvolupament personal i professional en la qual una persona més experimentada professionalment (mentor) ajuda a una altra amb menor coneixement (mentorando).

A qui va dirigit:

Aquest programa va dirigit a la comunitat universitària, a l'estudiantat UJI de grau, màster o doctorat, així com a egressats, egressades dels dos últims anys que estiguen o hagen participat en algun dels programes d'emprenedoria organitzats per la Càtedra INCREA de l'UJI.

Presentació de candidatures:

OBERT EL TERMINI DE PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES: Pots presentar la teua candidatura  enviant un correu  a increa@uji.es. En el correu hauràs de completar la següent informació:  Nom i Cognoms, Dades de Contacte, Nom del projecte i Breu descripció del projecte.

Document compromisos alumnat mentoritzat

Document compromisos del mentor/a