Activitats del projecte

12/02/2019 | Càtedra INCREA

Entre altres activitats, en CRE8® Europe es destaquen els esdeveniments de networking que es realitzaran a partir de setembre de 2019, en cadascuna de les universitats participants. En aquests esdeveniments es crearan equips multidisciplinaris i internacionals d'estudiants els quals resoldran un repte real plantejat per empreses o institucions de cada país. Els equips, que canviaran en cada esdeveniment, tindran un temps determinat per a desenvolupar i presentar la seva solució al repte. Aquestes solucions seran avaluades per representants de diferents empreses i institucions relacionades amb el repte i es triarà un equip guanyador en cada esdeveniment.

Recurs d'imatge workshop_castello index

Workshop realitzat a la Universitat Jaume I

En aquest apartat podeu trobar tota la informació relacionada amb el workshop que es realitza en la Universitat Jaume I del 2 al 6 de març de 2020.

Recurs d'imatge projecte-catedra-increa index

Càtedra INCREA

La Universitat Jaume I, a través de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge, participa en el projecte europeu CRE8®, un projecte Erasmus+ liderat per la Karlstad University (Suècia) i en el qual participen la Universitat Jaume I (Espanya), la Universitat Lucian Blaga de Sibiu (Romania) i la Inland University de Noruega.

Programació CRE8 programacio index

Programació del projecte europeu CRE8

En aquest apartat actualitzem la informació sobre els diferents esdeveniments que es realitzaran en cadascuna de la universitats.

Visita de la Universitat de Karlstad visita-suecia-cre8 index

Visita de la Universitat de Karstad per al projecte CRE8® Europe

Representants de la Universitat de Karlstad (Suècia) han visitat la Universitat Jaume I de Castelló amb la finalitat de preparar i treballar en les principals actuacions per a desenvolupar el projecte CRE8® Europe a l’UJI.