UJI

Projecte CRE8® EUROPE

Última modificació: 13/11/2019 | Font: Càtedra INCREA

Què és?

CRE8® Europe és un projecte europeu Erasmus+ que té com a objectiu principal contribuir al desenvolupament de competències transversals de l'estudiantat universitari com la creativitat, la innovació, i l'emprenedoria.  Aquest projecte està liderat per la Karlstad University de Suècia i participen també a més de l'UJI, la Universitat Lucian Blaga de Sibiu de Romania i la Inland University de Noruega. A la pàgina web del projecte pots trobar més informació: https://www.kau.se/cre8-europe.

Qui i com puc participar?

Pot participar tot l'estudiantat que estigui matriculat en l'UJI i que tingui disponibilitat per a assistir als esdeveniments durant el curs acadèmic 2019-2020, en el següent enllaç està la programació prevista dels esdeveniments.

Díptic del projecte

• Ací anirem penjant tota la informació sobre el projecte, les diferents notícies que es publiquen sobre el mateix, així com les actualitzacions que es realitzen sobre les diferents activitats.