Programes actuals

25/06/2020 | Càtedra INCREA

logo Ujiempren Onsocial ujiemprenonsocial index

Programa UJI Emprèn- OnSocial

Un programa institucional dirigit a tota la comunitat universitària que cerca ser l'eix vertebrador de totes les iniciatives de foment de l’emprenedoria realitzades en l'UJI que tinguen un caràcter social i tecnològic.

Programa Explorer 2021 explorer2021 index

Programa Explorer 2021

Del 25 de gener al 25 d'abril de 2021

Cre8Imatge cre8 index

Projecte CRE8® EUROPE

Es pot aplicar per a participar en el projecte en: https://www.kau.se/cre8r-europe-partner-jaume-university

Logo programa Gennera 5ucvGennera index

Programa 5UCV Gennera

Forma part del Campus de l'Emprenedoria Innovadora de la GVA

Índex Mentoring mentoring5UCV index

Programa 5U-CV Mentoring

El programa 5UCV Mentoring forma part de les accions del Campus de l'Emprenedoria Innovadora de la GVA. Aquest programa ajuda en el desenvolupament personal i professional en la qual una persona més experimentada professionalment ajuda a una altra amb menor coneixement.

Índex Aula Emprèn escmotemp index

Programa 5UCV- Aula Emprende

Té com a principal objectiu elaborar una metodologia didàctica que puga utilitzar-se de manera transversal per a incentivar les habilitats i competències emprenedores de l’estudiantat perquè s'aplique especialment en les classes pràctiques.

Índex UJIE fempintujie index

University Junior International Entrepreneurs

El programa University Junior International Entrepreneurs té com a objectiu desenvolupar el talent emprenedor de l’estudiantat per a promoure la seua mobilitat internacional. La Càtedra INCREA s'encarrega dels aspectes formatius d'aquest programa.