08/03/2023 | Càtedra INCREA

Recurs d'imatge presentacio-ujilab-innovacio index

UJILab Innovació

En la convocatòria de 2023 han participat més de 100 estudiants de 15 titulacions diferents de l'UJI.

Recurs d'imatge UJI-electric-racing-team index

UJI Electric Racing Team

El projecte, que forma part del programa UJILab Innovació, consisteix a aplicar els coneixements adquirits durant els estudis universitaris en un projecte industrial real, mitjançant el disseny, desenvolupament i fabricació des de zero d'un prototip de motocicleta elèctrica de competició.

Recurs d'imatge presentacio-uji-motorsport index

UJI Motorsport

En la presentació, s'han exposat els avanços innovadors i les millores del monoplaça UFS05 i també s'ha fet un repàs de la història i assoliments de l'equip durant la seua trajectòria.

index.jpg ConcursInteruniversitariAulaEmprende3i index

Èxit Innovador en la Segona Edició del Concurs Interuniversitari Aula Emprende 3i a la Comunitat Valenciana

La segona edició del concurs interuniversitari Aula Emprende 3i, es va realitzar a la Universitat de València , a l’Edifici d’ Instituts d’Investigació del Campus de Tarongers, del 12 al 14 de juliol del 2023.

Recurs d'imatge com-noticies-2023-9-2q-inauguracio-programa-5ucv-gennera index

5UCV Gennera Challenge

A través d'aquest programa, impulsat en l'UJI des de la Càtedra Increa d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge, les empreses defineixen una sèrie de reptes estratègics que són resolts per l'estudiantat de grau, màster i doctorat de la universitat.

Recurs d'imatge com-noticies-2023-9-2q-espaitec-Ujistartup index

UJIStartup

En aquesta edició, UJIStartup incorpora continguts formatius nous i reforça el procés de mentorització impartida per professionals.

Recurs d'imatge com-noticies-2023-7-2q-curs-emprenedoria index

Curs emprenedoria

El curs ha mostrat les possibilitats per a impulsar l'emprenedoria a l'aula connectada amb la realitat existent i al context econòmic i social.

index.jpg noticiagennerainteruniversitario index

L'UJI puja al podi en el concurs 5UCV Gennera Interuniversitari

Dos titulats en Disseny i Desenvolupament de Videojocs van formar part de l'equip guanyador del repte plantejat sobre mobilitat urbana sostenible

Recurs d'imatge com-noticies-2023-7-1q-uji-empren-on-social index

UJI Emprèn OnSocial

UJI Emprèn OnSocial ha tancat la seua sisena edició amb la presentació davant inversors dels set projectes finalistes.

index.jpg noticiamentoring2023 index

Emprenent el Futur: La UJI llança una nova edició del Programa 5CV Mentoring per a donar suport als projectes empresarials dels estudiants

El programa 5CV Mentorning d'INCREA és una oportunitat única per als universitaris i universitàries, incloent als estudiants de grau, de màster o doctorat, per millorar punts claus d'un projecte emprendedor.

Recurs d'imatge premis-talent-emprenedor23 index

Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI

La Universitat Jaume I i l’Ajuntament de Castelló han lliurat els guardons de la segona edició dels Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI, dotats amb un import total de 125.000 euros, i en els quals s’ha guardonat 14 dels 45 projectes presentats en les tres categories contemplades en la convocatòria.

Recurs d'imatge uji-robotics-team index

ASTI Robotics Challenge

L’UJI Robotics Team ha obtingut el premi al millor rendiment en la categoria d’universitats i formació professional de grau superior de l’ASTI Robotics Challenge, una competició de robòtica educativa impulsada per la Fundació ASTI per a fomentar el talent STEM.

index Taller2-cienciaempren index

L'UJI imparteix el taller d'emprenedoria sostenible: "Achieving Triple Impact: People, Planet & Profit"

Investigadors i investigadores es capaciten en mètodes emprenedors per a crear impacte a través de les seues investigacions en el taller celebrat en l'UJI els dies 18 i 19 abril.

Recurs d'imatge premis-talent-emprenedor index

Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI

El premis tenen com a objectiu impulsar les iniciatives emprenedores de l’estudiantat de l’UJI així com de titulats i titulades recents per a donar resposta a reptes ambientals, socials i econòmics de la ciutat.

Foto congrés  congreseedupv index

L'UJI comparteix experiències en el V Congrés Nacional sobre Emprenedoria, Ocupació i Discapacitat, celebrat en la Universitat Politècnica de València.

Esta activitat forma part de les activitats del LLAMP 5UCV Campus de l'Emprenedoria Innovador Sostenible de la GVA.