03/02/2022 | Càtedra INCREA

Recurs d'imatge increa-visita-educ index

Visita EDUC

Els responsables del projecte europeu European Digital UniverCity EDUC en l'àrea d'emprenedoria han visitat la Universitat Jaume I amb la finalitat de conèixer els serveis i activitats que realitza la universitat pública de Castelló en aquest àmbit.

Presentació 2ª edició UJILab Innovació

El 7 de novembre a les 13.30 h. en l'edifici de Rectorat

Recurs d'imatge concurs-5UCV-startup index

Concurs 5UCV Startup

L'empresa del Parc Científic i Tecnològic de la Universitat Jaume I Abervian i el projecte Pidgin, promogut per un estudiant de l'UJI, han estat premiats en la fase interuniversitària del Concurs 5UCV Startup.

Cartell Dia-Emprendedor-UJI diapersonaemprendedora index

Dia de la persona emprenedora UJI

3 d' octubre de 2022- Sala d'actes FCJE- 11:00 a 13:00

Jornada d' Emprenedoria Inclusiva 5UCV

22 de setembre, 9.30 h, sala de graus de la FCS

Recurs d'imatge programa-explorer index

Programa d'emprenedoria Explorer

Banco Santander, al costat del Centre Internacional Santander Emprenedoria (CISE) i la Universitat Jaume I, a través de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge, llança la XV edició del programa Explorer amb l'objectiu de fomentar l'emprenedoria jove i donar suport a la conversió d'idees en projectes i solucions.

agenda agendaAEF1 index

Curs: Aula Emprende Fase 1

Inscripció fins al 20 de juny

webinar redu reduandreumaria index

María Ripollés i Andreu Blesa imparteixen un webinar sobre l'ensenyament a emprendre en les universitats

La directora de la Càtedra INCREA i el professor titulat de l'UJI van participar en la Red de Docencia Universitaria

actiben charla maria ceeimaria index

María Ripollés imparteix una ponència en les terceres Jornades Actiben

El pròxim 12 de maig donarà una xarrada sobre el suport a l'emprenedoria en la universitat

Recurs d'imatge premis-talent-emprenedor2 index

Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI

L’Ajuntament de Castelló de la Plana i la Universitat Jaume I han entregat els guardons de la primera edició dels Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI, dotats amb un import total de 125.000 euros, i en els quals s’ha reconegut 14 dels 46 projectes presentats en les tres categories.

Recurs d'imatge psique-system index

Psique System

La firma Psique System, vinculada a Espaitec, ha desenvolupat l'aplicació social Conecta-T amb l'objectiu principal d'impulsar la interacció social de persones amb discapacitat psíquica, com ara l'esquizofrènia o el trastorn bipolar.

Recurs d'imatge premis-talent-emprenedor index

Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat UJI

Els Premis al Talent Emprenedor de l’Estudiantat de l’UJI pretenen reconèixer les millors iniciatives emprenedores i trajectòries empresarials de triple impacte de l’estudiantat i titulats i titulades recents de l’UJI i potenciar l’esperit emprenedor en l’àmbit universitari.

Recurs d'imatge espaitec-dia-emprenedor index

Dia de la Persona Emprenedora

La Universitat Jaume I de Castelló ha celebrat, amb una gran afluència de públic, el «Dia de la Persona Emprenedora», una jornada que ha tingut com a objectiu principal promoure l'emprenedoria entre la comunitat universitària.