Els “Explorers” de la UJI assisteixen a l' Explorer Day que es va celebrar el 27 d'abril a Burgos.

30/04/2018 | Càtedra INCREA

Javier Albarrán, Alejandro Calero, Manuel Lluch, Edgar López, Iván Romero i Empar Peñarroja, emprenedors de la UJI i participants del programa Explorer van assistir amb la tècnica de la Càtedra INCREA d'Innovació, Creativitat i Aprenentatge Laura Martínez a l'Explorer Day que es va celebrar a Burgos.

L'Explorer Day és una trobada emprenedora de Networking que va reunir a més de 800 universitaris de 52 centres repartits a Espanya, Argentina i Portugal.

Després de la benvinguda institucional, per part de Javier Lacalle, alcalde de Burgos, de Susana García directora de Santander Universidades Espanya, de Federico Gutiérrez Solana, director del CISE (Centre Internacional Santander Emprendimiento) i de Manuel Pérez, rector de la Universidad de Burgos, els emprenedors de la UJI van gaudir d'una jornada d'allò més motivadora.

El matí va continuar amb la xarrada inspiradora “I si la clau ja estiguera en tu? impartida per Leandro Fernández Macho (director de On the Top i Neurozona). Després d'açò, es van seleccionar als 10 projectes finalistes del repte “Este es mi pitch” i van acabar el matí amb les “X Talks” d'Álvaro Mancilla (CEO i Co-fundador de Workola i Skyliz), de José Manuel de la Chica (CTO de Santander Universidades) i de Gemma Galdon Clavell (Directora de Eticas Research Consulting), i amb l'experiència que va tenir Borja Cembrero, CEO de NaizFit en el seu viatge a Silicon Valley.

Després d'un espai de networking, els explorers UJI i la coordinadora van assistir en les diferents activitats programades com les “Talk i Networking”, les sessions Hackaton Challenge i les sales d'assessorament Face to Face o el Speed Dating.

A més, el 26 d'abril, els coordinadors del programa, van mantenir una molt productiva reunió d'equip i posterior networking en l'Edifici de l'Estació de Burgos on es van tractar diferents aspectes relacionats amb el programa i l'oportunitat que aquest suposa per als emprenedors.