Final del Programa E2

08/02/2018 | Càtedra INCREA

El dimarts dia 06 de Febrer es va realitzar en la Universitat Jaume I (UJI) la final del Programa E2 en la qual tots els participants, agrupats en quatre projectes, van exposar les seues idees de negoci. Va haver-hi una gran diversitat, creativitat i també factors tecnològics en els quatre projectes presentats. Vam parlar de l'optimització de recursos, de nínxols sense explotar, de la renovació de sectors tradicionals i de factors tecnològics com el Big data o la termografia.

En finalitzar les presentacions, tots els equips van puntuar als altres. Amb aquestes valoracions, unides al criteri del jurat, es va concloure com a guanyador un projecte orientat al públic xinés. L'equip guanyador será el representant de la Universitat en la sesió de cloenda que es realitrzará el 19 de febrer en Conselleria a València, on es presentaàn també els equips seleccionats de cadascuna de les universitats públiques valencianes que també han participat al programa.

Des d'ací, agrair a tots i totes,  per les seues ganes, propostes, creativitat i implicació. Ens alegra veure les propostes tan bones que han eixit del programa, confiem que tots seguiu avançant amb el projecte.

Per a finalitzar, nostra més sincera enhorabona a l'equip guanyador.